Tettre kész fiatalok
Ahogy a gazdasági válság és ”utórengései”napról napra próbára teszi hazánk gazdaságát, úgy van egyre nagyobb szükség arra, hogy egy összetartó, új szemléletmóddal rendelkező vállalkozói kultúra jöjjön létre. Magyarországon a fiataloknak csak egy nagyon kis része, 3,7 százaléka vállalkozik, noha a KKV-szektor adja az ország gazdaságának egyik leglényegesebb elemét. Ezt a szektort kívánja megerősíteni és tovább bővíteni a FIVOSZ, illetve lehetőséget teremteni arra, hogy az érdeklődők közvetlenül is találkozhassanak sikeres vállalkozókkal.
A szervező Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége (FIVOSZ) az MTI-hez eljuttatott közleményében elmondta, a karrier tanácsadás mellett olyan meghatározó gazdasági szereplők támogatják a következő évtized lehetséges üzleti vezetőit, akik saját ötleteiket az ország határain belül valósították meg. Az idén előadást tart többek között Andy Vajna filmszakmai kormánybiztos, valamint Gerendai Károly vállalkozó is újra ellátogat megosztani tapasztalatait a résztvevőkkel; ezúttal mindketten a gasztrovilág innovációiról beszélnek majd.
A vidéki nagyvárosokban összesen tizenegy helyszínen - Győrben, Kecskeméten, Miskolcon, Nyíregyházán, Pécsett, Szegeden, Székesfehérváron, Szekszárdon, Szolnokon, Veszprémben és Zalaegerszegen - tartanak vállalkozói napokat. A regionális események programjairól a megyeszékhelyek információs csatornáin keresztül értesülhetnek az érdeklődők, valamint a főiskolák, egyetemek hirdetményeiben is tájékoztatják a diákokat.
Budapesten, a Károlyi Csekonics Rezidenciában öt tematikus nap – Üzleti Siker Napja, Innovatív Start-up Nap, Gasztro Vállalkozások Napja, Üzleti Energia Napja - MVM Partner, International Day – keretében tárják a fiatalok elé a hazai és a nemzetközi vállalkozási lehetőségeket, miközben a szervezők karrierépítési tanácsadást tartanak. A résztvevők neves cégek képviselőivel is találkozhatnak, akikhez személyesen fordulhatnak kérdéseikkel vagy kérhetnek tőlük tanácsot.
A FIVOSZ hangsúlyozza: a hat éve indított kezdeményezés mára a fiatalság elsőszámú információs fórumává vált világszerte, ahol egy héten keresztül érdemben tájékozódhatnak jövőjük kiteljesedésének hazai és nemzetközi lehetőségeiről.
Tavaly országos szinten közel 5000 fiatal volt kíváncsi a rendezvényre, ahol komoly vállalatok vezetőitől és sikeres fiataloktól tanulhattak a szakmai programokon. 2012-ben kiemelt vállalatok sokasága állt a fiatalok mellé, hiszen az ország GDP-jének együttesen 26,7 százalékát adó vállalatok vettek részt a rendezvénysorozaton előadóként és támogatóként. A programsorozat mára nemzetközi szinten is óriási siker lett, a világ 138 országában rendezik meg évről évre.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A logó az első, ami eszébe jut az embereknek egy márkáról, éppen ezért fontos, hogy pozitív emlékként megragadjon a vásárlók fejében.
A Waffle House nálunk kevésbé ismert franchise, de a tengeren túl már több, mint 60 éve van a piacon és 2000 éteremmel büszkélkedhet Amerika-szerte. Ám ez a hálózat rendelkezik a legbizarrabb történetekkel, eseményekkel és vendégekkel.
Játék fejlesztésre adta a fejét az amerikai gyorsétterem hálózat egy agyafúrt marketing kampány keretében.
Dollár milliók voltak a számláikon, mégis pazarló életüknek és sikertelen befektetéseiknek köszönhetően mindent elvesztettek.
A jövő reménységeinek kínál segítséget a FIVOSZ és a Fiatal Vállalkozók Hete.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Az értékváltás szükségessége
Idén is megrendezésre kerül a felelősen gondolkodó és cselekvő emberek éves találkozója! A "Magyar Fenntarthatósági Csúcs 2014" konferencia fókuszában a...
Új támogatás innovatív kkv-knak
Az Európai Bizottság szerdán megjelentette a Horizont 2020 keretprogram első pályázati felhívásait!! A pályázati kiírások megtekinthetőek ide kattintva. A Nemzeti...
Fiatal vállalkozók támogatása
Újabb régiókban érhetőek el a fiatalok vállalkozóvá válásának támogatása a konvergencia régiókban című pályázat kitöltőprogramjai! 2014. július 1-én a...
Még gyerekcipőben
A nagy érdeklődésre való tekintettel 2014. január 15-én megrendezésre kerül a HUMÁN-ERŐ-TÉR 2!! Jelentkezési határidő nagyvállalatok és kkv-k számára:...
A hónap végéig nevezhet honlapjával
Kihirdették "Az Év Honlapja" pályázat nyerteseit!! A pályázatra idén 333 nevezés érkezett - a tavalyihoz hasonlóan az idei évben is a legtöbb pályázat a...
Hogyan szakíthat a franchise átadóval?
Kedves Mihály! Általában a franchise vagy belépési díjat az átadott know-how (kézikönyv, képzés, stb.) és védjegyhasználati jog (plusz beletartozhatnak a...
Hogyan szakíthat a franchise átadóval?
Tisztelt Cim! A Fornetti-vel van frenchise szerződésünk amelyet most fel kell mondanunk, mert megszüntetjük az üzletet.A szerződés megkötésekor fizettünk 300000...
Eladó a MosóMedve Wash&Dry
4 MosóMedve Wash&Dry mosoda található Budapesten: III. ker., Pethe Ferenc tér 1. III. ker., Ágoston utca 3. XIII. ker., Kárpát utca 22. XI. ker., Lágymányosi utca...