Magyar ötlet is a fejlesztések között

A McDonald’s jelenleg több mint 36 ezer éttermet üzemeltet szerte a világban. 2014-ben az alacsony értékesítések az elmúlt 12 év mélypontját jelentették – különösen az Egyesült Államokban. A romló eredményekre következtében a Standard & Poor „A” kategóriáról „A-” kategóriára csökkentette a vállalat besorolását.
Kedd
12.05.2015
Magyarok tervezte zacskó-tálcával teszi kényelmesebbé az elvitelt a McDonald’s.
 

Válaszul a folytatódó, és a McDonald’s majd’ minden főbb piacán (köztük az USA-ban) tapasztalt forgalomcsökkenésre, Steve Easterbrook vezérigazgató bejelentette a vállalat szervezeti átalakítását. A vezérigazgató a McDonald’s management három új prioritását nevezete meg, úgymint az operatív növekedés, a márka reputációjának visszaállítása és a pénzügyi lehetőségek aktívabb kiaknázása.

Első lépésként azt a 110 piacot, ahol a McDonald’s jelen van, ezentúl négy kategóriába sorolják be, amelyek – fontossági sorrendben – a következők:

  • Egyesült Államok – a vállalat legnagyobb piaca, amely a rendszerszintű értékesítés nagyjából 40 százalékát adja;
  • Vezető nemzetközi piacok – ezen országok együtt adják a franchise óriás bevételeinek másik 40 százalékát, ide tartozik Ausztrália, Franciaország, Nagy-Britannia, Németország és Kanada;
  • Rohamosan fejlődő piacok – Dél-Korea, Hollandia, Kína, Olaszország, Oroszország, Spanyolország és Svájc - azok az országok, amelyek magasabb expanziós és franchise potenciállal rendelkeznek. Ezek a piacok együttesen a teljes forgalom nagyjából 10 százalékát termelik ki.
  • Alapvető piacok – az összes többi.

Mr Easterbrook bejelentette egyúttal a vállalat azon tervét is, hogy 2018 végéig 3500 új franchise egység nyitja meg kapuit, amellyel 81 százalékról 90 százalékra növelnék a franchise rendszerben működő éttermek arányát.

Történnek kifejezetten pozitív visszhangot kiváltó fejlesztések is a vállalat életében, pl. a McDonald’s Magyarország a DDB Budapest reklámügynökséggel együttműködve dolgozott ki egy olyan zacskót, amelyet egy mozdulattal, könnyedén tálcává alakíthatunk át. Jelenleg nincs információ arról, hogy ezt a koncepciót a többi nemzetközi piacon is bevezetik-e majd, de logikus lépés lenne. 


népszerű a fórumban

Új dizájn, új üzlet

Ideje felfedezni a Subway® franchise hálózatában rejlő üzleti lehetőséget! Konferenciát szervez a Subway Budapesten, hogy megosszák tapasztalataikat mindazokkal,...

1 hozzászólás
utolsó 06.03.2018
Az étteremlánc, amely még Barack Obamát is rajongói közt tudhatja

Azoknak, akik érdekeltek a Five Guys által kínált franchise lehetőségekben, érdemes ellátogatniuk a hálózat honlapjára: www.fiveguys.com/franchising.

1 hozzászólás
utolsó 04.10.2016
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 22.08.2016
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 02.08.2014
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 07.11.2013
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 24.10.2013
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 15.07.2013
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 15.07.2013