2014.11.18.

Jövőre indul a H&M web-áruház

Üzletnyitás és online áruházának elindítása is szerepel a divatóriás 2015-ös tervei között Magyarországon.

A svéd Hennes & Mauritz kedden jelentette be, hogy Magyarország, Belgium, Bulgária, a Cseh Köztársaság, Lengyelország, Portugália, Románia és Szlovákia azok a piacok, ahol 2015-ben elindítja web-áruházát. A nagy divatmárkák közül a H&M lesz az első, amely Magyarországon online üzletet nyit, kérdés ez mennyire fogja ösztönözni a versenytársakat, különös tekintettel az első számú rivális (többek közt a Zara, Bershka, Massimo Dutti márkákat birtokló) Inditex csoportra.

H&M üzlet Fotó H&M

2015-ben a nyolc új web-áruház mellett a divatóriás új piacokra is be kíván lépni és megkezdeni üzlethálózatának fejlesztését. Jövőre Indiában, Peruban, a Dél-Afrikai Köztársaságban és Tajvanban biztosan megnyílik az első H&M egység.

Az online áruház mellett a magyarországi üzletnyitásokat sem hanyagolja el a H&M, piaci információk szerint a budapesti Mammut bevásárlóközpontban nyitja meg következő üzletét – a pláza honlapja alapján 2015 tavaszán. Ezzel 32-re emelkedik a H&M magyarországi üzleteinek száma, a divatóriás lakberendezési márkája, a H&M Home mellett, amely további két üzlettel van jelen hazánkban.

A svéd divatóriás – 50 országban több mint 3200 üzletével – ágazatának második legnagyobb szereplője a világon, a spanyol Inditex Csoport után. Globális szinten a H&M különösen jól szerepel az idei évben: 2014 első félévében bruttó forgalma 14 százalékkal nőtt tavalyhoz képest. A divatmárka folytatja dinamikus expanzióját is, csak az idei évben világszerte összesen 375 új H&M üzlet nyílik.

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank