2014.06.19.

Franchise partnert keres a Pizza Hut

A márkát tulajdonló Yum! Brands csoport visszahozná a pizza-óriás korábbi tündöklését Magyarországra.

A Pizza Hut, KFC és Taco Bell márkákat birtokló Yum! Brands csoport 40 ezer éttermével nemzetközileg elismert, és a világ vezető kiskereskedelmi vállalatai között tartják számon. A hálózathoz tartozó Pizza Hut a Yum! Brands egyik meghatározó pillére, franchise ajánlatuk vonzó lehetőség lehet tőkeerős partnereknek a márka magyarországi fejlesztéshez.  „Olyan tapasztalt élelmiszer-kiskereskedőt keresünk, aki rendelkezik az elszántsággal és pénzügyi kapacitással a magyarországi növekedéshez, és képes kivételes ügyfélszolgálatot biztosítani” – tudatta közleményben a Pizza Hut Europe.

Fotó Pizza Hut

A Pizza Hut világszerte 15 ezer étteremmel rendelkezik közel 100 országban. Nem csak globális szinten, de Európában is a legnagyobb pizza-hálózat, 30 országban 1300 étteremmel van jelen a kontinensen.

„Három különböző csatornán keresztül (éttermi étkezés, házhozszállítás, express) adunk hozzáférést a Pizza Hut márkához, és nem csak egy remek élményt szállítunk, de rentábilis üzleti modellt a működéshez a legkülönbözőbb helyszíneken: külvárosi részek, bevásárlóközpontok, forgalmas utcafrontok, közlekedési csomópontok, stb. Világszínvonalú termékek, működés, dizájn és helyszín a kulcsfontosságú tényezők a sikerünkben” – mondta el a Pizza Hut európai központja.

A pizza franchise egyik legnagyobb erőssége a nemzetközi piacokon tesztelt, részletes know-how. Ennek átadását a franchise központ már a partnerré válás előtt megkezdi: 3-4 hónapos strukturált képzést biztosítanak a Yum! Brands értékeinek, a kiváló vezetői tulajdonságok, valamint a szükséges marketing és pénzügyi ismeretek elsajátításához. A kezdeti képzés után, illetve akár már azzal egy időben zajlik az üzlethelység felújítása, kialakítása, így egy Pizza Hut étterem elindítása nagyjából 4 hónapot vesz igénybe.

A jogdíjak, know-how és támogatási rendszer megvásárlását jelentő belépési, kezdeti franchise díj 46.900 dollár Magyarországon. A franchise szerződés tíz évre szól, további tíz éves hosszabbítási lehetőséggel. A franchise együttműködés ideje alatt a havi royalty és marketing díjakkal kell számolniuk a partnereknek – a nemzetközi gyakorlat alapján előbbi 6, utóbbi pedig 5 százalékát jelenti az árbevételnek.

A hálózat elsősorban olyan profilú partnereket keres cégek és vállalkozók személyében, amik/akik rendelkeznek tapasztalattal az étterem, kiskereskedelem vagy szabadidős ágazatban, valamint olyan képességgekkel és erőforrásokkal, amik akár több (3-8) étterem megnyitását is lehetővé teszik. A franchise átvevőkkel szemben követelmény még a vállalkozói és befektetői szemlélet, egy elhivatott menedzsment struktúra kialakítása, valamint a törekvés egy kivételes ügyfélszolgálat biztosítására. 

Franchise partnert keres a Pizza Hut

Jelenleg nincsen hozzászólás ebben a témában. Legyen Ön az első!

Fórum 62 téma, 108 hozzászólás

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank