2014.05.27.

Pékség egy kis csavarral

Magyarországon is mester franchise partnert keres a világ legnagyobb pereces franchise hálózata, az Auntie Anne’s.

Az Auntie Anne’s perec 1988-ban született meg, amikor ”Auntie” Anne Beiler és férje, Jonas megvásároltak egy piaci standot Pennsylvaniában és egy új perec recepttel, a ”tökéletes perec receptjével” kísérleteztek. Az eredmény egy olyan ínyencség lett, ami hamar bejárta a világot. Az első franchise helyszín már 1989-ben megnyitott és azóta egy sor új perecízesítést, mártogatós szószokat és italokat adtak a menühöz. A frissen, a vásárlók előtt, kézzel készített pereceknek és az erős üzleti modellnek köszönhetően a vállalat ma már több mint 1500 üzlettel rendelkezik világszerte. A tavalyi mérföldkő – a 400. nemzetközi franchise helyszín – után a hálózat folytatná az új piacok meghódítását, melyek között Magyarország is szerepel.

Fotó Auntie Anne's

Az Auntie Anne’s fő termékei a hagyományos, fahéjas, mandulás, fokhagymás-parmezános, valamint hagymás-tejfölös perecek. Az édes és sós mártogatós szószok (a sajtos mártástól kezdve, a karamelláson át a krémsajtosig), valamint a márka névjegyének számító limonádé teszik teljessé a kínálatot.

A perecek és sütemények sikerét több mint 30 országban látva, a hálózat magabiztos azzal kapcsolatban, hogy megtalálták azt a formulát, amivel az Auntie Anne’s globális márkává válhat és a világ bármely táján sikeresen meg tud jelenni. Kelet Európában elsősorban Magyarország, Csehország, Szlovákia és a Balti-országok az expanzió kiszemelt piacai. A vállalat elmondta, a terjeszkedés egy óvatos folyamat, melynek során olyan kitartó és rátermett területi fejlesztők, illetve mester franchise partnerek azonosítása történik, akik készek befektetni közösségükbe. Az Auntie Anne’s üzletek általában a hagyományosan forgalmas helyszíneken (bevásárlóközpontok, plázák, sétáló utcák, stb.) kerülnek kialakításra, de a hálózat folyamatosan keresi az olyan nem-tradicionális helyszíneket is, mint például egyetemek, vidámparkok, repterek, sőt katonai bázisok.

A számunkra új országokban és piacokon való megjelenés létfontosságú azon tervünk megvalósításához, hogy az Auntie Anne’s egy globálisan ismert és elismert márkává váljon. Elégedettek vagyunk a külföldi piacokról érkezett fogyasztói visszajelzésekkel és magabiztosak, hogy egy fenntartható sikert tudunk biztosítani az új piacokon“ – mondta el Mike Shattuck, az Auntie Anne’s tulajdonos FOCUS Brands International igazgatója. „Sikerünk a rengeteg franchise partner csatlakozásának köszönhető, valamint annak, hogy frissen sütött pereceink világszerte vonzó terméket jelentenek.” 

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank