Új koncepció és induló franchise program

Míg a BITE bakery café kínálatában friss, helyben készített pékárukat és csapolt joghurtokat találunk, addig a Sausage & Beer koncepció termékei inkább a magyaros ízek kedvelőit célozza meg. A vendégeket a fatálcán tálalt, többféle magyaros és bajor kolbász, egyéb sült húsok, kemencében sült kenyér és hagyományos magyaros savanyúk repítik vissza gyerekkorukba.
Csütörtök
27.03.2014
A BITE bakery café után megérkezett a Sausage & Beer koncepció is. Minden nagyvárosból keresnek franchise partnereket.
 

Március 14-én megnyitotta kapuit a valamivel több mint egy éve indult magyar gyorsétterem hálózat legújabb koncepciója, a BITE Sausage & Beer. A budapesti Astoriánál, egy meglévő BITE bakery átalakításával útjára indított próbaegység hasonló dizájnnal és megjelenéssel, de teljesen más kínálattal várja a vendégeket, elsősorban a hagyományos, magyaros ételekre koncentrálva. A Sausage & Beer koncepció szintén forgalmas helyekre termett, de inkább szórakozó negyedek, egyetemek, főiskolás közelébe.

A Sausage & Beer koncepció egy másik újítása a jövő héten induló reggeli, amely során nyugati típusú és a tradícionális magyar gasztronómiai elemeket ötvözve, olyan reggeli-különlegességeket készítenek, mint például a banános vagy bacon-ös palacsinta.

Egy BITE bakery café elindítása kb. 18-20 millió forintot igényel, amiben benne foglaltatik minden: a belépési díj (exkluzív védjegy- és márkanév használati jogok), a kialakítás költségei (gépek, berendezések), a kezdeti képzés és oktatás, támogatások. Nincs ez másképp a Sausage & Beer esetében sem, sőt utóbbi kisebb gépigénye valamivel kevesebb befektetést is jelent.

Újdonság továbbá, hogy a különböző állandó helyszínek (üzletközpontban, üzletközpontban önálló ”szatellit” és bevásárló utca) mellett, áprilistól már a két koncepció mobil változata is elérhető lesz, a két termékkínálat egyedi kombinációját tömörítő BITE Food Truck-nak köszönhetően. „Ez a mobil koncepció elsősorban a fesztiválok igényeire termett, arra, hogy jó minőségű ételt gyorsan, frissen, helyben tudjunk elkészíteni, majd azt a vendégek egyszerűen, kézben elfogyaszthassák” – mondta el Riffer Károly operatív igazgató. Az ennek megfelelően kialakított, kereslethez igazodó kínálatban vannak kolbászok és tészták, perecek is, hotdog, egyedi szószok és édességek.

A BITE dizájnnal kialakított utánfutóval várhatóan a nagyobb fesztiválokon és szabadtéri eseményeken találkozhatunk, valamint a vállalat rendszeresen szervez országos turnékat, illetve interaktív megjelenéseket a nagyobb városokban. Budapesten, az áprilisban induló első mobil egység a tervek szerint egy másodikkal egészül majd ki - a gyorsétterem hálózat ezzel a két állandó Food Truck-kal fedné le a főváros forgalmasabb helyszíneit.

A 2013 februárjában útjára indított BITE Bakery Café számára egy új gyorséttermi szegmens meghonosítása a cél. Az expanziós tervek kapcsán Riffer Károly elmondta: „5 év alatt összesen 8 saját egységet szeretnénk, illetve cél, hogy Magyarország minden megyeszékhelyén és a nagyobb városokban jelen legyünk. Így a saját éttermek és kávézók mellett 10-12 franchise üzlettel számolunk középtávon.

 


népszerű a fórumban

Új dizájn, új üzlet

Ideje felfedezni a Subway® franchise hálózatában rejlő üzleti lehetőséget! Konferenciát szervez a Subway Budapesten, hogy megosszák tapasztalataikat mindazokkal,...

1 hozzászólás
utolsó 06.03.2018
Az étteremlánc, amely még Barack Obamát is rajongói közt tudhatja

Azoknak, akik érdekeltek a Five Guys által kínált franchise lehetőségekben, érdemes ellátogatniuk a hálózat honlapjára: www.fiveguys.com/franchising.

1 hozzászólás
utolsó 04.10.2016
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 22.08.2016
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 02.08.2014
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 07.11.2013
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 24.10.2013
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 15.07.2013
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 15.07.2013