2014.03.27.

Új koncepció és induló franchise program

A BITE bakery café után megérkezett a Sausage & Beer koncepció is. Minden nagyvárosból keresnek franchise partnereket.

Március 14-én megnyitotta kapuit a valamivel több mint egy éve indult magyar gyorsétterem hálózat legújabb koncepciója, a BITE Sausage & Beer. A budapesti Astoriánál, egy meglévő BITE bakery átalakításával útjára indított próbaegység hasonló dizájnnal és megjelenéssel, de teljesen más kínálattal várja a vendégeket, elsősorban a hagyományos, magyaros ételekre koncentrálva. A Sausage & Beer koncepció szintén forgalmas helyekre termett, de inkább szórakozó negyedek, egyetemek, főiskolás közelébe.

BITE termékek Fotó BITE

Míg a BITE bakery café kínálatában friss, helyben készített pékárukat és csapolt joghurtokat találunk, addig a Sausage & Beer koncepció termékei inkább a magyaros ízek kedvelőit célozza meg. A vendégeket a fatálcán tálalt, többféle magyaros és bajor kolbász, egyéb sült húsok, kemencében sült kenyér és hagyományos magyaros savanyúk repítik vissza gyerekkorukba.

A Sausage & Beer koncepció egy másik újítása a jövő héten induló reggeli, amely során nyugati típusú és a tradícionális magyar gasztronómiai elemeket ötvözve, olyan reggeli-különlegességeket készítenek, mint például a banános vagy bacon-ös palacsinta.

Egy BITE bakery café elindítása kb. 18-20 millió forintot igényel, amiben benne foglaltatik minden: a belépési díj (exkluzív védjegy- és márkanév használati jogok), a kialakítás költségei (gépek, berendezések), a kezdeti képzés és oktatás, támogatások. Nincs ez másképp a Sausage & Beer esetében sem, sőt utóbbi kisebb gépigénye valamivel kevesebb befektetést is jelent.

Újdonság továbbá, hogy a különböző állandó helyszínek (üzletközpontban, üzletközpontban önálló ”szatellit” és bevásárló utca) mellett, áprilistól már a két koncepció mobil változata is elérhető lesz, a két termékkínálat egyedi kombinációját tömörítő BITE Food Truck-nak köszönhetően. „Ez a mobil koncepció elsősorban a fesztiválok igényeire termett, arra, hogy jó minőségű ételt gyorsan, frissen, helyben tudjunk elkészíteni, majd azt a vendégek egyszerűen, kézben elfogyaszthassák” – mondta el Riffer Károly operatív igazgató. Az ennek megfelelően kialakított, kereslethez igazodó kínálatban vannak kolbászok és tészták, perecek is, hotdog, egyedi szószok és édességek.

A BITE dizájnnal kialakított utánfutóval várhatóan a nagyobb fesztiválokon és szabadtéri eseményeken találkozhatunk, valamint a vállalat rendszeresen szervez országos turnékat, illetve interaktív megjelenéseket a nagyobb városokban. Budapesten, az áprilisban induló első mobil egység a tervek szerint egy másodikkal egészül majd ki - a gyorsétterem hálózat ezzel a két állandó Food Truck-kal fedné le a főváros forgalmasabb helyszíneit.

A 2013 februárjában útjára indított BITE Bakery Café számára egy új gyorséttermi szegmens meghonosítása a cél. Az expanziós tervek kapcsán Riffer Károly elmondta: „5 év alatt összesen 8 saját egységet szeretnénk, illetve cél, hogy Magyarország minden megyeszékhelyén és a nagyobb városokban jelen legyünk. Így a saját éttermek és kávézók mellett 10-12 franchise üzlettel számolunk középtávon.

 

Új koncepció és induló franchise program

Jelenleg nincsen hozzászólás ebben a témában. Legyen Ön az első!

Fórum 62 téma, 108 hozzászólás

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank