2013.10.24.

Négy az egyben

Mester franchise partnert keres Magyarországon a négy gyorséttermi márkát tömörítő Villa Enterprises.

Közel 50 éves fennállása alatt a négy különböző gyorséttermi koncepciót is tömörítő Villa Enterprises egy családi vállalkozásból nőtte ki magát globális multi-brand márkává. Az 1964-ben, Manhattanben útjára indított hálózathoz 1998-ban már 100 étterem tartozott, mára pedig – több mint 330 helyszínen található meg szerte a világon – az egyik piacvezető gyorséttermi franchise hálózattá vált. Az amerikai multi-brand hálózat most hazánkban keresi mester franchise partnerét.

Villa Enterprises koncepciók Fotó Villa Enterprises

A Villa Enterprises hálózathoz jelenleg közel 350 étterem tartozik (45 százalékukat működtetik franchise partnerek), összesített forgalmuk 2012-ben 205 millió dollárra rúgott, ami egy 27 hónapon keresztül tartó értékesítés-növekedési folyamat eredménye.

A legszélesebb piaci igények kielégítése érdekében a Villa Enterprises négy különböző koncepciót is kidolgozott az elmúlt közel 50 évben: az elsőszámú, olasz ételeket kínáló márka a Villa Fresh Italian Kitchen a nápolyi származású alapító, Michele Scotto magával hozott eredeti olasz receptjeire épül, amelyekhez azóta is hűséges maradt a hálózat, megtartva az étlap autentikusságát. A friss, finom és egészséges ételeket képviseli a hálózat másik koncepciója, a Green Leaf’s salátabár, ahol elsősorban a salátákon, valamint egészséges wrap, tortilla és panini szendvicseken van a hangsúly. Nem úgy a legnagyobb étvágyú vendégek kielégítését célzó South Philly Steaks & Fries éttermek esetén, ahol hatalmas steak-ekkel, friss sült krumplikkal és húsos szendvicsekkel várják a vendégeket. A negyedik koncepció, a Bananas pedig gyümölcsalapú és egészséges smoothie-kat, fagyasztott joghurtokat és zsírmentes termékeket kínál az egész család számára.

A Villa Enterprises franchise lehetőség lényege, hogy – multi-brand franchiseként – négy különböző márka választási lehetőségét kínálják a franchise partnereknek, ráadásul úgy, hogy azok külön-külön vagy akár mind a négyet egy helyszínen tömörítve is kialakíthatók. 2012-ben 32 új helyszínen nyitott a hálózat, a növekedési stratégia értelmében ez a szám idén 35-re nőhet.

A márkaválasztás lehetőségén túl, a franchise központ támogatja az üzletnyitás folyamatát is - a szerződés áttárgyalásától kezdve, a megfelelő helyszín felkutatásán és kialakításán át a helyi beszállítók megtalálásáig. Sőt, a központ az étterem megnyitása után sem hagyja magára a partnereket, biztosítja a minden területet érintő képzést (nem csak a franchise partnerek, de üzletvezetőik számára is), a partnerek folytonos marketing és promóciós támogatásban részesülnek, továbbá profitálhatnak a hálózat folyamatos kutatás+fejlesztés, valamint minőségellenőrzési tevékenységéből is.

Az ideális mester partner kiválasztásánál előnyt jelent a korábbi üzleti menedzsment és vendéglátó ipari tapasztalat, elsősorban a (gyors)éttermi szegmensben. A központ megtanítja az üzletvitel főbb részleteit, de a partnereknek meg kell felelniük a legfontosabb elvárásoknak, amik a jó szervezőkészség, etikus munkamorál, elhivatottság, valamint a franchise átadó rendszerének, sztenderdjeinek és specifikációinak adaptálása.

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank