2013.09.09.

Partnerre szabott koncepció

A Király Pizza franchise hálózat olyan partnereket keres, akik aktívan szeretnének bekapcsolódni a hálózat működésébe.

A Király Pizza gyorsétterem lánc egy magyar koncepció, hazánkban franchise partnerek bevonásával üzemeltetnek olyan egységeket, melyek kínálatukban ötvözik a pizza, hamburger, valamint grill- és frissensült ételeket. A hálózat üzleteinek külső és belső megjelenése teljesen egységes, a berendezési tárgyaktól kezdve a konyhában készülő fogások minden egyes összetevőjéig.

Király Pizza étterem belső Fotó Király Pizza

„A Király Pizza hálózathoz hat étterem tartozik és hamarosan újabbak követhetik. Folyamatosan tárgyalunk érdeklődő, esetleges franchise partnerekkel” – Gerák Attila franchise menedzser.

Az egri alapítású Király Pizza franchise 2007-ben jött létre azzal a céllal, hogy a teljesen kidolgozott gyártási technológiával és az e köré épülő egységes üzemeltetési rendszerrel, külső partnerekkel karöltve minél több ember számára legyen elérhető a Király Pizza. A koncepció 3 különböző formában is létezik: csak kiszállítás és elvitel, nincs hagyományos éttermi kiszolgálás; a kiszállítás és elvitel mellett van hagyományos éttermi kiszolgálás is; illetve csak étterem. „Amellett, hogy a jelentkező eldöntheti, hogy melyik koncepciót választja, mi is felmérjük az adott terület és vonzáskörzetének lehetőségeit és ez alapján ajánljuk egyiket vagy másik koncepciót” – mondta el Gerák Attila franchise menedzser.

A Franchise központ elsősorban olyan partnereket keres, akik szeretnének bekapcsolódni egy egységes hálózat sikeres működésébe. „Manapság nehéz belekezdeni egy olyan önálló vállalkozásba, amit teljesen a saját ötletünk alapján hozunk létre. Mi a franchise-zal egy bejáratott, működőképes üzleti modellt, egységes arculatot és kínálatot, valamint többéves tapasztalatot kínálunk.”

A hálózathoz való csatlakozás díja egyszeri bruttó egymillió forint, amely tartalmazza az egységek tervezését, a konyhagépek és berendezések beszerzését, üzletviteli képzést, a személyzet betanítását, a folyamatos szakmai támogatást, a márkanevek, logók használatát, egységes arculatot. A belépési díjon felül a Király Pizza® hálózathoz csatlakozók havi 1% +áfa, de minimum 30.000 forint +áfa forgalmi jutalékot és havi 20.000 forint marketing díjat fizetnek, utóbbit a hálózat országos szintű marketing költségeinek fedezésére fordít.

Partnerre szabott koncepció

Jelenleg nincsen hozzászólás ebben a témában. Legyen Ön az első!

Fórum 62 téma, 108 hozzászólás

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank