Tejtermékek a Starbucks célkeresztjében
A világ legnagyobb kávézóhálózata, a Starbucks bejelentette, hogy bővíti termékportfólióját, a kávézólánc már joghurtot is fog kínálni kávézóiban. A projekt ötlete onnan jött, hogy a Starbucks próbál betörni az egészséges termékek piacára, valamint közeledni a wellness szektor felé, a Danone pedig a hét milliárd dolláros amerikai piacon jelenne meg és bővítené értékesítési csatornáit a kontinensen.
A tervek szerint a Starbucks 2014-ben kezdi meg a tejtermékek forgalmazását amerikai kávézóiban, 2015-től pedig különböző élelmiszerboltokban, amit a nemzetközi terjeszkedés követhet – jelentette be az amerikai vállalat. A Danone-nal kötött mostani megállapodás értelmében a közös joghurtot Evolution Fresh név alatt fogják piacra dobni, jelenleg hasonló név alatt üdítő italokat, illetve vegetáriánus ételeket gyártanak és forgalmaznak.
A Starbucks ugyanezen az Evolution Fresh márkanév alatt indította el új - magas minőségű gyümölcsleveket és vegetáriánus ételeket kínáló – hálózatának első egységét is idén márciusban. Most pedig a Danone-nal közös joghurtok lettek a legújabb tagjai az egészséges termékcsaládnak.
Az Euromonitor International nemzetközi elemző cég a kiskereskedelmi joghurt piac forgalmát több mint 7 milliárd dollárra becsüli az Egyesült Államokban, az elmúlt 5 évben átlagosan 8,5 százalékos éves növekedést felmutatva.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Honnan tudjuk mennyire komoly egy árvíz vagy tornádó? Elég kérni egy gofrit és kiderül.
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
legolvasottabb
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.