2013.08.07.

Tejtermékek a Starbucks célkeresztjében

Evoltution Fresh joghurt – a kávéóriás és a Danone vállalat legújabb közös terméke.

A világ legnagyobb kávézóhálózata, a Starbucks bejelentette, hogy bővíti termékportfólióját, a kávézólánc már joghurtot is fog kínálni kávézóiban. A projekt ötlete onnan jött, hogy a Starbucks próbál betörni az egészséges termékek piacára, valamint közeledni a wellness szektor felé, a Danone pedig a hét milliárd dolláros amerikai piacon jelenne meg és bővítené értékesítési csatornáit a kontinensen.

Fotó Starbucks

Ma a Starbucks hálózat 61 országban több mint húsz ezer kávézóval van jelen, aminek mintegy felét partnerek üzemeltetik. Magyarországon – a vártnál valamivel később – 2010-ben jelent meg a kávézólánc.

A tervek szerint a Starbucks 2014-ben kezdi meg a tejtermékek forgalmazását amerikai kávézóiban, 2015-től pedig különböző élelmiszerboltokban, amit a nemzetközi terjeszkedés követhet – jelentette be az amerikai vállalat. A Danone-nal kötött mostani megállapodás értelmében a közös joghurtot Evolution Fresh név alatt fogják piacra dobni, jelenleg hasonló név alatt üdítő italokat, illetve vegetáriánus ételeket gyártanak és forgalmaznak.

A Starbucks ugyanezen az Evolution Fresh márkanév alatt indította el új - magas minőségű gyümölcsleveket és vegetáriánus ételeket kínáló – hálózatának első egységét is idén márciusban. Most pedig a Danone-nal közös joghurtok lettek a legújabb tagjai az egészséges termékcsaládnak.

Az Euromonitor International nemzetközi elemző cég a kiskereskedelmi joghurt piac forgalmát több mint 7 milliárd dollárra becsüli az Egyesült Államokban, az elmúlt 5 évben átlagosan 8,5 százalékos éves növekedést felmutatva.

Tejtermékek a Starbucks célkeresztjében

Jelenleg nincsen hozzászólás ebben a témában. Legyen Ön az első!

Fórum 62 téma, 108 hozzászólás

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank