Partner a modern kávéfogyasztásban
Az ausztriai kávézólánc 2007 óta van jelen a magyar piacon, ahol jelenleg 16 egységet üzemeltet franchise partnerek közreműködésével. A legutóbbi üzlet augusztusban nyitott a fővárosban, ahol immár 10 helyszínen fogyaszthatóak a kávékülönlegességek. A vállalat magyarországi terjeszkedési stratégiája 23-28 kávézóra maximalizálja a hazai egységek számát, amelyből Budapesten még 2-3 üzlet megvalósítására van lehetőség. A vidéki területekre koncentrálva olyan városokban keresnek megfelelő üzleti partnert, mint Miskolc, Győr vagy Székesfehérvár.
A kávézólánc legújabb vidéki egysége Pécsett kerül kialakításra, ahol már megkezdődtek az előkészületek és tavasszal meg is nyit az üzlet. Győrben is megtalálták a megfelelő helyét a kávézónak, azonban még szerződés nem született, - de ennek ellenére akadnak potenciális jelöltek.
Egy Coffeeshop Company kávézó elindításához megközelítőleg 20 millió forintos beruházásra van szükség, de az összeg függ az üzlethelyiség helyszínétől és méretétől is. - „Partnereink teljes körű segítséget kapnak a megfelelő helyszín megtalálásától a személyre szabott ár, - és marketingstratégiák kialakításán át egészen a kávék részletes megismeréséig. A havi royalty a bevétel 5 százaléka, amihez még hozzáadódik 1 százalék marketing költség is” – mondta el Szabó Gyula, a terjeszkedésért felelős Tizia csoport magyarországi vezetője.
A Coffeeshop Company a négy visegrádi országban összesen 150 egységet kíván létrehozni az elkövetkezendő években, amelyből már több mint 55 kávézó működik. A hálózat több kontinensen is jelen van, üzleteinek száma már 200 felett van.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Honnan tudjuk mennyire komoly egy árvíz vagy tornádó? Elég kérni egy gofrit és kiderül.
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.