Még idén megnyílik az első kis Praktiker
Nem újdonság, hogy a magyarországi barkácsáruházak komoly veszteségekkel számoltak az elmúlt években, amely feltételezhetően a piac átrendeződését eredményezi majd. A Praktiker úgy kíván reagálni a megváltozott körülményekhez, hogy kifejezetten lakóhely közeli, kisebb méretű boltokat hoz létre, melyek közül az első Sátoraljaújhelyen nyílik még az idei évben. Karl-Heinz Keith ügyvezető igazgató szerint a magyar piac 20-30 ilyen kisebb egységet tud eltartani.
„A lánc hatékonyságának növelése elsősorban a termékkínálat racionalizálását, az olcsóbb termékek és saját márkás termékek felfutását is jelenti. Másodsorban pedig az új kínálati struktúrához alakítjuk át üzleteinket” – nyilatkozta korábban Keith.
Az új 1500 négyzetméteres sátoraljaújhelyi egység lesz a Praktiker első kisméretű áruháza Magyarországon. Az új Praktiker áruház azokra a vásárlókra fókuszál, akik gyors és praktikus megoldásokat keresnek a ház körüli teendők elvégzéséhez és felújításokhoz.
Nem mindegyik barkácshálózat döntött a maradás mellett. A francia tulajdonban lévő Bricostore például bejelentette, hogy bezárja magyarországi üzleteit és kivonul a magyar piacról. "Magyarországon a közeljövőben sem várható komoly és tartós fogyasztói fellendülés, ezért 2013 januárjától arra kényszerül, hogy a Bricostore beszüntesse itteni tevékenységét" – nyilatkozta a tulajdonos Bresson család. A Napi Gazdaság értesülései szerint a hálózatnak többmilliárdos tartozás van a magyar bankokkal és beszállítókkal szemben.
(pcs)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
A több, mint 50 éves múltja ellenére a világ legnagyobb kávézóláncának kevesebb, mint 10 éve van drivethru modellje, de a dobás nagyon bevált a franchise számára.