- „Külföldön jelenleg 2 országban egy – egy nagykereskedelmi partnere található az At Home Art Kft-nek, Romániában és Szlovákiában”.
Péntek
2012.11.16.
Az AHA koncepcióját a magyar piacon nagy számban jelenlévő lakástextil üzletek számára alakítottuk ki – nyilatkozta Szucsik Lóránt, az At Home Art lakberendezési hálózat ügyvezetője.
 

Mi az alapvető koncepciója az AHA hálózatnak?

Az első számú cél egy közép-árkategória, ami a legjobb ár-érték arányt tudja kínálni a vásárlók számára. Ezeket a termékeket egészítjük ki promóciós termékekkel amelyekre minden háztartásban szükség van, mindennapi használatra (Must-have). A termékkategóriáink szinte minden készterméket magukba foglalnak, amely textilekre és dekorációs kiegészítőkre szükség lehet egy háztartásban, amennyiben egy szép környezetben szeretnének élni a vásárlók. Termékeink egyedileg itthon tervezett és külföldön gyártatott termékek, melyeknek a minőségére is nagyon odafigyelünk. A célközönség a vásárlóképes korcsoport, főleg az átlag keresetűek, akiknek van megfelelő diszkrecionális jövedelmük és az impulzus vásárlásra is hajlandóak.

A hálózatnak 2 franchise partnere van, a többi "félfranchise". Mi pontosan ez a kapcsolat és miért alakult így?
A félfranchise kapcsolat egy hibrid, amelyet a magyar piac jellemzőihez alakítottunk ki. Amíg a franchise üzletekben csak a saját termékeinket lehet forgalmazni a félfranchise üzletekben megmaradhat az eddig létező üzletek árukészlete is. Természetesen ezek az üzletek sokkal kevesebb marketing és egyéb támogatásban részesülnek. Ezt a megoldást a magyar piacon oly nagy számban jelenlévő lakástextil üzletek számára alakítottuk ki. (Magyarországon a lakástextil üzlet fő vagy talán egyedüli profilja a függönyözés, függönyvarrás) Ezekben az üzletekben igyekeztünk kevésbé belefolyni a kihelyezésbe és az eladóhelyi kialakításba, hiszen egy már működő értékesítési rendszerbe kellett integrálnunk a saját termékskálánkat.

Milyen trendek figyelhetők meg a magyar lakberendezési piacon, illetve a környező országokban?
A magyar lakberendezési piac - a multik (KIKA, IKEA stb.) kivételével főleg a függönyözésre koncentrál. Ez tetten érhető abban is, hogy a lakberendezők megbízói csak a függönyözésig veszik igénybe lakberendező tanácsát az egyes kiegészítők elhelyezését már inkább önmaguk oldják meg. Külföldön nem ez a helyzet.


Papp Csaba
újságíró

népszerű a fórumban