Újít az Ikea
A vásárlók bevonása a kreatív munkafolyamatokba lehetőséget adna a fogyasztóknak, hogy egyedi termékeket hozzanak létre - annak ellenére, hogy az IKEA termékek valószínűleg mindig tömegcikkek fognak maradni. "Az, hogy bevonjuk a fogyasztókat a munkafolyamatba, nem számít új keletű dolognak, hiszen a bútorokat is ők maguk szerelik össze, hogy ezáltal alacsonyan tudjuk tartani az árainkat" - mondta a cég dizájnmenedzsere, Marcus Engman.
Engman szerint a kanapék ízlés szerinti kiegészítésével, vagy az egyedi anyagminták megálmodásával nem csupán a vásárlók nyernek, hanem mindez a cég számára is fontos lépcsőfokot jelent a fejlődésben. – írja a HVG.
Az IKEA nem csak a bútorok egyedivé tételével kíván újításokat hozni. A 2013-as katalógusuk már elérhető okos-telefonról egy IKEA applikáció, 'app' formájában is, amibe képfelismerő technológiát építettek, így a felhasználók extra tartalomhoz juthatnak a nyomtatott katalógus bővítményeként. Emellett különböző lakberendezési tippeket osztanak meg a használókkal, valamint interaktív 3D modelleket és filmeket is tartalmaz az app. „Felismertük azt a tényt, hogy rengeteg vásárlónkat sikerült rendezettebb otthoni életre ösztönöznünk, ezért többet szeretnénk nyújtani egy megszokott nyomtatott katalógusnál. Az új technológiás alkalmazással lehetőség nyílik arra, hogy a vásárlók egész évben extra tartalomhoz jussanak hozzá.” – mondta Yeong Tze Kuen, az IKEA regionális igazgatóhelyettese.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.