Élelmiszert online
Ami a nagy élelmiszerláncokat illeti Magyarország le van maradva az online kereskedelem területén a környező országokhoz képest. Ez elsősorban a piac méretével és gyengébb kereslettel magyarázható, ám ez nemsokára változhat. A magyar piac két legnagyobb hipermarket hálózata bejelentette, hogy jövőre elindítja internetes webáruházát, így ezentúl a fogyasztók online vásárolhatnak majd élelmiszert. Az áruházak képviselői az Európai Kereskedelem Napja alkalmából rendezett kerekasztal-beszélgetésen is hangsúlyozták, hogy egyértelműen az internetes fejlesztésekben látják a jövőt.
A régióban Csehországban, Lengyelországban és Szlovákiában is működik már Tesco webshop. Ken Towle, a Tesco nemzetközi online kereskedelmi vezetője azt nyilatkozta, hogy a lánc minden olyan országban be kívánja vezetni az online szolgáltatást, ahol már jelenleg is működnek Tesco áruházak. Az online vásárlási felület már évek óta működik Nagy-Britanniában, ahol kétmilliárd angol fontos üzletet jelent az áruházlánc számára.
Csűrös Aliz, az Auchan expanziós igazgatója elmondta a Világgazdaságnak, hogy a jövő évben induló technológiai innovációra részben a plázastop kényszeríti az üzletláncot, részben pedig az új vásárlói szokásokhoz kíván igazodni az áruházlánc.
A rendszer úgy működik, mint akármilyen másik online vásárlási felület: A felhasználók kiválasztják a honlapon a kívánt árucikkeket, melyeket hűtött rakterű teherautók szállítják házhoz. Fizetni lehet online bankkártyával, vagy készpénzzel is az áru átvételekor. A termékek árai nem magasabbak a bolti áraknál, a szállítási díj pedig várhatóan 100-800 forint között lesz.
(pcs)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Bármelyik sikeres vállalkozót kérdezzük meg, egyik sem fogja azt mondani, hogy a siker egyik napról a másikra, egy pillanat alatt következik be. Türelem, kemény munka és áldozatok árán lehet csak sikeres céget létrehozni.
A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webáruházát, a házhoz szállítási szolgáltatás egyelőre Budapesten és 49 környező településen érhető el.
2018 végén az 555 magyarországi SPAR áruháznak már több mint 30 százaléka működött a mindössze hat éve indított franchise rendszerben.
„Franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet” – hat éve elérhető franchise programja mellett tett hitet Magyarország hatodik legnagyobb foglalkoztatója.
Rekordforgalommal, 26 új franchise és 4 új saját üzemeltetésű áruháznyitással zárta a 2017-es üzleti évet a SPAR Magyarország.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Terjeszkedő Mini Pani
Kedves érdeklődők! Magyarországon, a MiniPani mester átvevő jelenleg elsősorban a mintaboltok kialakításával foglalkozik - a jó üzleti gyakorlat bemutatása...
Terjeszkedő Mini Pani
Mikortól és hol lehet bővebben érdeklődni üzletnyitással kapcsolatban?