A bécsi Westbahnhof melletti étterem bemutatkozó helyszínéül is szolgál a neves olasz belsőépítész, Matteo Thun új dizájnjának, ami egyfajta továbbgondolása az előzőnek és egyben kifejezi a Vapiano márka alapelveit: az étel frissessége és a főzés szeretete. A további éttermek már a Matteo Thun tervezte, új generációs kialakítással nyithatnak, így feltehetően a következő magyarországi egység is.
Az új kialakítás az előzőre támaszkodik, így maradtak a barátságos és otthonos hangulatot teremtő elemek (tágas, világos, nyitott terek, nagyméretű bútorok, természetes anyagok), de emellett a frissesség és természetesség tükrözése volt a középpontban. A bécsi egységben olyan újításokkal találkozhatunk, mint az élő növényfal, a friss zöldség “dobozok” és a Pastamanifattura-ba való betekintés, amik mind a Vapiano által képviselt értékeket hivatottak kifejezni: kizárólag friss ételek és egyéni, személyes elkészítés.
A Vapiano koncepció lényege, hogy egyszerre ötvözze a gyors-éttermi időhatékonyságot a hagyományos, beülős éttermek minőségével. Erre alapozva nyitotta meg első éttermét a német alapítású vállalkozás 2002-ben Hamburgban. Az első étterem sikere után újak követték azt, majd 2004-től franchise rendszerben folytatódott a terjeszkedés Németországban és külföldön egyaránt. Mára a Vapiano franchise hálózatnak 4 kontinens 28 országában több mint 100 egysége nyílt, ezek közül 3 Magyarországon, az első 2007-ben.
Az alapítás tizedik évfordulója alkalmából a kidolgozott új dizájn mellett a Vapiano minden éttermében ünnepi akciókkal és meglepetésekkel is készül vendégei számára.
(tup)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Honnan tudjuk mennyire komoly egy árvíz vagy tornádó? Elég kérni egy gofrit és kiderül.
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.