Étteremláncot indít a Barilla
A Barilla márkanév megerősítésének céljából étterem hálózat kiépítését tervezi az olasz cégóriás. Az első egységet 2013-ban nyitják meg New York városában – írja a Wall Street Journal. A vállalat az elmúlt évtizedben számtalan üdítőgyártó, és péksüteményt készítő céget vásárolt fel annak érdekében, hogy minél több Barilla márkejelzéssel ellátott termék legyen található a fogyasztók spájzában. Most azonban az alábbhagyó európai kereslet a globális terjeszkedés irányába tereli a vezetőség figyelmét, és ismét a tésztagyártás kerül előtérbe a cég más termékeivel szemben.
A 135 éves múltra visszatekintő, családi tulajdonban lévő cégóriás arra is ösztönözné új étterem-koncepciójával az amerikai lakosságot, hogy több tésztát fogyasszanak. „Az amerikai lakosság többsége ugyan fogyaszt tésztaételeket, de nem túl nagy gyakorisággal” – mondta az 54 éves Guido Barilla, aki 2003 óta vezeti a céget. „Kétségeket kizáróan nagy lehetőségek vannak cégünk növekedését illetően az Egyesült Államokban” - jelentette ki az ügyvezető. (Az Olasz Tésztagyártók Egyesületének felméréséből kiderül, hogy egy amerikai állampolgár átlagosan 8 kilogramm tésztát fogyaszt évente, míg ezzel szemben egy olasz 25 kilogrammot.)
A vállalat tervei szerint az étteremlánc finanszírozását értékesítésre kerülő leányvállalatokból állják majd. Többek között Németországban és Spanyolországban is megválnak pékárukat gyártó leányvállalataiktól, annak érdekében, hogy finanszírozzák terjeszkedésüket az Egyesült Államokban és Dél-Amerikában.
(pcs)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Honnan tudjuk mennyire komoly egy árvíz vagy tornádó? Elég kérni egy gofrit és kiderül.
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.