Franchise körkép: ki nem szereti a "Komfortot"?

Péntek
2024.06.07.
A Komfort márkanéven futó lengyel hálózat, széles választékú belsőépítészeti és lakberendezési üzletekre összpontosít.
 

A koncepció az elmúlt években átalakuláson ment keresztül - padlóburkolatokat és ajtókat kínáltak, majd ez kiegészült fürdőszobai, konyhai, bútorokkal és dekorációs termékekkel is találnak.

"Az elmúlt évek vállalatunk számára nemcsak a sok változás és a hosszú távú döntések meghozatalának időszaka voltak, hanem a termékválaszték folyamatos bővítésének időszaka is" - mondta Marta Parafińska, a Komfort franchise menedzsere. - "A jelenlegi gazdasági helyzettel kapcsolatban a fogyasztók manapság ismert és kedvelt márkák termékeit keresik, de ésszerű áron. Elutasítják a tömegtermelést, a minőségi anyagokra és belsőépítészeti elemekre helyezik a hangsúlyt. Szívesen veszik igénybe az akciókat vagy a hűségprogramokat." - tette hozzá.

A hálózat jelenlegi 160 üzletével Lengyelország egész területét lefedi, ezeknek egy része viszont eltérő kínálattal rendelkezik. A szűkebb termék választék már kész házak és lakások kiegészítő termékeit tartalmazzák, míg a kibővített koncepcióban a komolyabb felújításokhoz/építkezésekhez szükséges elemek: padlók, konyhák, fürdőszobák, ajtók találhatók meg.

A rendszergazda hozzátette, hogy az e-kereskedelmi csatornában is dinamikusan növekszik az értékesítés, amely jelentős támogatást nyújt a franchise üzletek számára: "A partnerek területi kizárólagosságot kapnak, és ezzel együtt növekednek a forgalmuk, miközben optimalizálják a költségeket" - magyarázza Marta Parafińska.

A Komfort üzletek 20 ezer főnél nagyobb lakosságú városokban nyitnak. Különlegesség, hogy a franchise rendszerben az átvevők csak a 95.000 PLN (~8.5 millió forint) licensz díjat fizetik, az üzletet azonban a központ építi fel átlagosan 2-3 hónap alatt.

Hazánkban hasonló hálózatok közé tartozik a DIEGO. A két márka megjelenésben is hasonlít és saját szegmensükben, a két ország domináns hálózatainak minősülnek a kategóriában, habár a termékportfólióban akadnak eltérések a lengyel és magyar lakberendezési hálózatok között. Míg a Komfort esetében nagyobb súlyt képviselnek a termékek között a bútorok és dekor elemek, kiemelt tekintettel a fürdőszobai elemekre, addig a DIEGO-ban a burkolatok (padlók, szőnyegek, tapéták) és függönyök alkotják a húzó kategóriát.


SAJTÓKÖZLEMÉNY

népszerű a fórumban

Indul a Fröccsbusz franchise

A Fröccsbusznak jelenleg nincsen elérhető franchise ajánlata; egyéb együttműködési lehetőségekről közvetlenül a vállalatnál tudnak érdeklődni:E-mail:...

9 hozzászólás
utolsó 2016.06.14.
Indul a Fröccsbusz franchise

Üdvözlöm!Érdeklődni szeretnék milyen költségekkel jár a csatlakozás?E-mail:tcsb032@gmail.com

9 hozzászólás
utolsó 2016.06.07.
Husse márkabolt és bemutatóterem

A Husse márkabolt elérhetőségei: Cím: 1082. Bp. Horváth Mihály tér 2. Tel.: 0620-212-20-28 E-mail: hussedelpest@husse.hu Honlap:...

1 hozzászólás
utolsó 2015.01.14.
Garantált visszavásárlási programot indít a Tesla

Egy meglepő kommentben Elon Musk megjegyezte, hogy ahogy a Tesla folytatja terjeszkedését mégiscsak szüksége lehet franchise üzletekre a vállalati Tesla szalonok...

1 hozzászólás
utolsó 2014.10.26.
Indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék bővebb tájékoztatást kapni fröccsbusz üzemeltetésével és a költségekkel  kapcsolatban.  Tisztelettel: korosine

9 hozzászólás
utolsó 2014.02.11.
Franchise az állatok szerelmeseinek

Kedves Marton Margó! Kérem adja meg elérhetőségét és a napokban keresni fogjuk! Az önéletrajzát a magyarorszag@husse.com e-mail címre küldheti...

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.24.
Franchise az állatok szerelmeseinek

Tiszteletem! Nagyon tetszik ez a lehetőség és érdekelne is. További információkra lenne szükségem. Üdvözlettel. Marton Margó

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.23.
Indul a Fröccsbusz franchise

Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni a Fröccsbusz franchize lehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel!

9 hozzászólás
utolsó 2013.05.23.