Herbária
Információ a franchise hálózatról
a franchise rendszer bemutatása
A Herbária Zrt. 75 éve fennálló cég, saját gyártói bázissal és Magyarországon egyedüli gyógynövény franchise rendszerrel.
Cégünk 3 fő tevékenységet végez: gyártás, nagykereskedelem és kiskereskedelem.
A kiskereskedelmi szaküzletek franchise hálózatban működnek. Jelenleg 64 bolttal rendelkezünk, ebből 23 üzletet üzemeltet a Herbária Zrt. központilag, a többi Franchise Partnerek kezelése alatt áll. A franchise boltok üzemeltetéséhez olyan üzletfeleket keresünk, akikkel kölcsönös együttműködéssel, hosszú távon tudunk együtt dolgozni és egymás sikereit növelni.
Mint minden franchise rendszernek, így a Herbária Zrt.-nek is vannak struktúrához kötött elemei. Franchise üzleteink külső megjelenésében, illetve üzlet profilban teljes egészében megfelelnek a HERBÁRIA® standard-nak, melyek a HERBÁRIA® bútorzat a bemutató vitrinnel, a pulttal, a cégtáblával és a megállító táblával együtt. Szaküzleteink és kollégáink a HERBÁRIA® termékek teljes vertikumával igyekeznek vásárlóikat a legmagasabb szinten kiszolgálni. A franchise partnerek a Herbária Zrt. saját kezelésében működő szaküzleteivel megegyező előnyöket élveznek, a franchise partnerek szaküzletei is ugyanolyan áron kapják márkatermékeinket és osztoznak a Herbária Zrt. marketing aktivitásában. A HERBÁRIA® két megfoghatatlan, de annál értékesebb kincset őriz. Az egyik az elmúlt évtizedekben felhalmozott gyógynövényes tapasztalat. Ezen alapul termékeink hatása, és ezt a tudást adják át munkatársaink nap, mint nap vásárlóiknak. A másik, legfontosabb érték pedig az, hogy ma hazánkban a legtöbb ember számára a gyógynövény fogalma a HERBÁRIA® névvel fonódik össze. Azért dolgozunk, hogy ez a jövőben is így legyen, és a gyógynövények egészségvédő, gyógyító, szépítő erejéből minél többen részesülhessenek.
A HERBÁRIA® HÁLÓZATA SZÁMOKBAN
- 75 év tapasztalat
- 64 Herbária szaküzlet
- 29 franchise partner
- 36 város
- 345 féle HERBÁRIA® termék
saját egységek
Magyarországon jelenleg 23 HERBÁRIA® szaküzletet üzemeltet maga a Herbária Zrt..
franchise egységek
Magyarországon 40, Szlovákiában 1 HERBÁRIA® szaküzletet üzemeltetnek franchise partnereink.
kép egy mintaegységről
információ franchise érdeklődőknek
támogatás a franchise partnereknek
- Bejáratott és levédett Brand. A vásárlók már ismernek és kedvelnek minket, keresik termékeinket.
- Kedvezményes ajánlatos rendszer. Havi szórólapos ajánlatot szervezünk, amely 10.000 példányszámban kerül nyomtatásra. A szórólapot az országszerte található Herbária szaküzletekben osztják eladóink. A szórólap alján található szaküzleti címlista minden partnerünk üzletét tartalmazza. Az ajánlat 2 hétig tart (kivéve a Herbária saját márkás termékei esetében, amik hónap végéig kedvezményesen kaphatók). Az ajánlatban szereplő termékekre (kivétel Herbária márkatermékei) 100% visszáru garancia érvényes. Az ajánlatban található termékeket és a promóció sikerességét online megjelenéssel támogatjuk.
- Kedvező átadási ár. A HERBÁRIA® márkatermékeket ugyan azon az áron adjuk Franchise Partnereink részére, ahogy azt a saját üzemeltetésű boltjainknak biztosítjuk. Ez az ár kedvezőbb más nagykereskedelmi árakhoz képest.
- Üzletkötői hálózat. A HERBÁRIA® márkatermékeket saját üzletkötőink szállítják ki a szaküzletekbe.
- E-learning rendszer. Bevezettük a távoktatást, ahol kontrollált szaktudást szerezhetnek a franchise partnerek és az eladók. Havonta 1 tananyag áll rendelkezésre és adott hónapban a megszerzett tudást kvízünkön mérhetik fel partnereink, eladóink.
- Herbária Akadémia. Ez a Herbária Zrt. partner napja. Évente kétszer rendezzük meg, adott év április és szeptember hónapjában. A rendezvény a Franchise Partnerek részére ingyenes. Az eseményen jelen vannak a szaküzleti dolgozók, valamint a Herbária Zrt. jelenlegi és leendő beszállító partnerei. A találkozón előadásokat hallhatnak, illetve a beszállítók termékkóstolókkal, bemutatókkal és akciókkal készülnek. A Herbária Zrt. vezetőségével az előadások végén lehetőség van közösen átbeszélni a rendszert érintő aktuális kérdéseket.
- Visszatérítéses rendszer. Partnereink forgalom után járó visszatérítésben is részesülhetnek. A bónusz-display visszatérítést szállítói TOP lista partnereink biztosítják a negyedéves forgalom és termékkihelyezés (display, állvány használat) függvényében. A sikeres e-learning kvízt teljesítő szaküzleteket üzemeltető partnerek HERBÁRIA márkatermék forgalom után járó visszatérítésben részesülhetnek.
becsült teljes befektetés
Min. 13 millió Ft tőke szükséges, mely a szaküzlet és a készlet nagyságától függően változhat.
A franchise együttműködéshez kapcsolódó díjak:
- egyszeri belépési díj – szaküzlet specifikusan kerül meghatározásra
- havi franchise díj – szaküzlet specifikusan kerül meghatározásra
- havi marketing díj – fix. 35.000 Ft + ÁFA
Egyedi ajánlatot küldünk minden komoly franchise érdeklődőnek!
alapvető elvárások a partnerekkel szemben
- Megfelelő háttér. Rendelkezzen a szükséges tőkével és vállalkozással/vállalkozói igazolvánnyal.
- Együttműködés. A kért dokumentumok, szerződésmódosítások határidőben történő megküldése; folyamatos telefonos és elektronikus elérhetőség.
- Ne legyen kintlévőség. A nagymértékű és hosszú ideje fennálló tartozások megléte a szerződés azonnali megszüntetéséhez vezetnek.
- A HERBÁRIA® márkatermékek kötelező tartása. A Herbária Zrt. termékpalettáján szereplő termékekből minden időpillanatban min. 1 darabnak megtalálhatónak kell lennie a szaküzletben.
- Herbária havi kedvezményes ajánlatban részvétel. Kötelező, országosan meghirdetett havi szórólapos ajánlat, „idegen termékekre” 100% visszáru garanciával.
- Szállítói toplista. Csak a Herbária Zrt. által leválogatott és szerződtetett szállítóktól történő rendelés.
- Nyitottság a fejlődésre, tanulásra és a kitartó munkára.
információ a franchise átadóról
Herbária Gyógynövényfeldolgozó és Kereskedelmi Zrt.
1135 Budapest, Csata utca 27.
+36 30 345 8126
kapcsolattartó személy az érdeklődőknek
Zsuró-Takács Brigitta
tudjon meg többet
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
legolvasottabb
A Herbária a járvány ellenére növelni tudta tavaly az árbevételét. Weiser Tamással a hálózat partnerével és a „2020. év Franchise Átvevője” elismerés díjazottjával készítettünk interjút.
A magyar pékséglánc által elhódított elismerés mellett további hat kategóriában díjazott franchise hálózatokat és átvevőket a Szövetség.
Elindult a versengés az év hazai franchise hálózata címért. Összesen 8 kategóriában osztanak díjakat.
Számos díj került kiosztásra a Magyar Franchise Szövetség január 24-én megrendezett Díjkiosztó Gálaestjén.
A magyar gyógynövénylánc partnerei nem csak az üzleti koncepción, hanem a Herbária filozófiáján is osztoznak.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
A Dnipro-M egy a hagyományos barkácsáruházakra emlékeztető, szerszám forgalmazó szaküzlet, mely franchise rendszerben terjeszkedik.
A háborús helyzet nem csak a lakosság, de a vállalkozások kivándorlásához is vezetett az országból.
Szokatlanul nagy piaca van a használtautóknak, mely eddig főleg a nagy játékosok és a magánemberek között oszlott csak meg, ez a franchise hálózat viszont a kis vállalkozókat is bevonná.
Az étrendkiegészítőket, speciális élelmiszereket és sportruházatot gyártó és forgalmazó BioTechUSA-cégcsoport júniusban nyitotta meg Magyarországon a legnagyobb, az Allee bevásárlóközpontban található, 110 négyzetméteres exkluzív üzletét.
Sikeres tesztidőszakot követően hivatalosan is elindította Magyarországon DODO Partner franchise kezdeményezését.
Interjú Nagy Andreával, a Party Point hálózat alapítójával.
15 éve franchise-ban terjeszkedik a Party Point. Magyarország party-kellék forgalmazója több, mint 6000 különböző terméket kínál az ünnepelni vágyóknak.
Mert az igazán gazdagoknak nálunk van „betétje”. Ha velünk fektetsz be, olyan hozamod lesz, mint senki másnak.
Komoly terjeszkedési tervei vannak a DIEGO-nak.
A Matrackuckó egy kiváló példa arra, hogy megéri matracokra és ágyneműkre építeni egy teljes üzleti modellt.
A katalógusban található adatok a rendszerek, hálózatok tulajdonosaitól származnak. Minden jelölt vagy jelentkező mielőtt aláírna egy megállapodást kérjük ellenőrizze, hogy az adott ajánlat mennyire vonzó a számára, illetve az e a legvonzóbb. A szerkesztőség fenntartja a jogot és törekszik arra, hogy ellenőrizze a katalógusban szereplő adatok hitelességét. Amennyiben olyan adatot, információt talál, ami helytelen vagy nem felel meg a valóságnak, kérjük lépjen kapcsolatba a szerkesztőséggel.