A McDonald’s után a Starbucks is „újra nyit” Oroszországban Stars Coffee néven
Rapper és vendéglátós páros vásárolta meg és brandelte át az amerikai hálózat egységeit. Moszkvában a zenész, Timati mutatta be az első egységet, a logót és az új designt, mely erősen emlékeztet a Starbucks-ra. A tulajdonsok szerint azonban itt véget is érnek a hasonlóságok, ami biztos, hogy a szankciók miatt változtak a beszállítók, ezzel pedig a felszolgált kávé minősége is.
A Starbucks nem kommentálta a hasonlóságokat, de annyit hozzá tettek, hogy számukra már nem releváns az orosz piac. A hálózat május 15-én zárta be közel 130 kávézóját, 2 000 dolgozójával. Az új vezetés szeptember végére ígéri a teljes visszatérést, de folyamatosan tervezik „újra nyitni” egységeiket.
A legmeglepőbb, hogy a szerződésben nem a McDonald’s vagy a Renault példáját követték, ugyanis a hírek szerint a Starbucks nem rendelkezik visszavásárlási joggal. Az új tulajdonosok annyit árultak, hogy komoly összeget fizettek a hálózatért (a McDonald’s nem publikált összeget, míg a Renault egy rubelért adta el részesedést). „Ugyanannyit fektettünk bele, mint amennyit fizettünk érte.” Mondta Pinskiy. „Ez egy drága élmény.”
Érdekesség, hogy Timati-nak van már egy koncepciója, a Black Star Burger, ahol a vásárlók megkóstolhatják a „Timati Burger-t” is. Emellett az orosz kormány hangos támogatója, sőt egy 2015-ös számában állítja: „Putyin a legjobb barátom”.
A páros másik tagja Pinskiy elmondása szerint még életében nem ivott kávét, de komoly étterem portfólióval rendelkezik, illetve Timati-val közösen üzemeltetik a 3 egységes REDBOX koncepciót.
Az „új” logó, mely jobban emlékeztet a Starbucks emblémájára, mint az amerikaiak által a Közel-Keleten használt variáns (melyen nem a hableány/szírén szerepel).
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A több, mint 50 éves múltja ellenére a világ legnagyobb kávézóláncának kevesebb, mint 10 éve van drivethru modellje, de a dobás nagyon bevált a franchise számára.
Honnan tudjuk mennyire komoly egy árvíz vagy tornádó? Elég kérni egy gofrit és kiderül.
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
legolvasottabb
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az utóbbi 5 év trendjei alapján mutatjuk be hogyan alakultak a franchise piacon a befektetési költségek.
Hogyan esnek csapdába a franchise hálózatok a megújulást kergetve.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.