Új étteremlánc csatlakozik a Burger King-hez
1 milliárd dollárért vásárolta meg a Firehouse Subst a Burger King anyavállalata, melyet követően rögtön 1%-kal nőttek a cég részvényei. A lépéssel az étteremóriás valószínűleg az amerikai trendeket akarja meglovagolni - és nemzetközi terjeszkedésen keresztül Európába bevezetni.
Az utóbbi években az Egyesült Államokban egyre inkább megnőtt a csirkés szendvicsek népszerűsége. A trendet a Chick Fil-A hálózata indította, de végül a legtöbb nagy étteremláncnál megjelent a terméktípus. Olyan franchise láncok is bevezettek csirkés szendvicseket, akiknek korábban nem volt a kínálatában ilyen.
A Restaurant Brands másik hálózata, a Popeyes például kiemelkedő sikereket ért el egy ilyen szendvics bevezetésével. A Popeyes és a Burger King mellett az anyacéghez tartozik még a Tim Hortons is, és ezentúl a Firehouse Subs is. Utóbbi hálózatot egy korábbi tűzoltó testvérpár alapította 1994-ben. Azóta egy 1200 egységből álló étteremlánccá nőtte ki magát az Egyesült Államokban. Hasonlóan az RBI többi márkájához, az éttermek többségét itt is franchise partnerek üzemeltetik.
A Restaurant Brands fokozatosan terjeszkedik Európában, már a Popeyes-nek és a Tim Hortons-nak is vannak egységei, de a régiónkat egyenlőre elkerülték. Hasonlóan egyenlőre a Firehouse Subs esetében is nyitásra egyelőre csak a nyugat-európai országokban számíthatunk.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A több, mint 50 éves múltja ellenére a világ legnagyobb kávézóláncának kevesebb, mint 10 éve van drivethru modellje, de a dobás nagyon bevált a franchise számára.
Honnan tudjuk mennyire komoly egy árvíz vagy tornádó? Elég kérni egy gofrit és kiderül.
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
legolvasottabb
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az utóbbi 5 év trendjei alapján mutatjuk be hogyan alakultak a franchise piacon a befektetési költségek.
Hogyan esnek csapdába a franchise hálózatok a megújulást kergetve.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.