Milyen gyakran kapjuk meg azt, amit rendelünk?
Sokszor írják, mondják, hogy átvételkor, különösen, ha több dolgot rendelünk, érdemes áttúrni a tálcát. Minden rajta van? Az van rajta, amit kértem?
Az amerikai QSR magazin minden évben készít felméréseket, ahol ezekre a kérdésekre keresi a választ. A mintavétel abból a szempontból hiányos, hogy a közölt adatok a drive-thru „pontosságát” mutatják csak.
A legrosszabb év a vendégeknek 2019-es a volt, ekkor az Egyesült Államokban a McDonald’s 84,8%-os, a Burger King 90,3%-os míg a KFC 66,1%-os (!) pontossággal dolgozott. A legjobb értékeket a hazánkban kevésbé ismert Chick-fil-A hozta, 94%-kal, a 2,500 egységgel rendelkező hálózat nem csak 2019-ben de tavaly is a legprecízebb volt.
A pontosságnál érdemes megjegyezni, hogy nem a rosszindulat miatt marad le egy-egy krumpli a tálcáról, sőt gyakran a termékek száma egyezik, csak mást kapunk, mint szeretnénk, rosszabb esetben valaki más rendelését.
A 2021-es évre jelentősen javultak az adatok, bár ez legalább annyira köszönhető a járvány miatti forgalom csökkenésnek, mint a hálózatok fejlődésének. Tavaly szinte minden vizsgált franchise 90% felett volt, a Burger King 97,2%-os, a McDonald’s 91,2%-os míg a KFC 92,3%-os eredményt produkált. A legizgalmasabb változás a Chick-fil-A-nél történt, ahol a több mint 100 próbavásárló mindegyike pontosan azt kapta, amit kért. De nem csak a gyorséttermek hibáznak a Starbucks drive-thru-ja is „csak” 92,9%-os pontossággal dolgozik.
A gyorséttermek többet hibáznak este, a 2019-es évben a reggelik 87%-osak voltak, míg az ebédek 85,4%-osak, a délutáni nasik 83,7%-osak, aki pedig este rendelt, az esetek 80%-ában nem azt kapta, amit kért.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A több, mint 50 éves múltja ellenére a világ legnagyobb kávézóláncának kevesebb, mint 10 éve van drivethru modellje, de a dobás nagyon bevált a franchise számára.
Honnan tudjuk mennyire komoly egy árvíz vagy tornádó? Elég kérni egy gofrit és kiderül.
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
legolvasottabb
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az utóbbi 5 év trendjei alapján mutatjuk be hogyan alakultak a franchise piacon a befektetési költségek.
Hogyan esnek csapdába a franchise hálózatok a megújulást kergetve.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.