Újgenerációs bárok Magyarországon

Az önkiszolgáló rendszernek és technológiának köszönhetően az Easy Wine és Easy Beer egységekben pontosan kiszámítható a szükséges készlet mennyisége a fogyasztói szokások alapján, így semmi nem vész kárba.
Hétfő
13.11.2017
Terjeszkedésbe kezd az Easy Wine és Easy Beer márkákat összefogó, innovatív technológiákat alkalmazó italbár és étteremlánc.
 

A néhány évvel ezelőtt, Lettországból útjára indult Easy Wine borozó és étterem hamar közkedveltté vált az ország fővárosában, Rigában. A Peter Ozols alapító által életre keltett koncepció hamar elnyerte a tetszését nem csak a városba látogató turistáknak, de a helyi lakosságnak is. A vendéglátó szektorban teljesen egyedi elképzelés sikere a borkedvelők körében arra sarkalta Petert, hogy megalkossa a vállalkozás testvérét, a sörökre koncentráló Easy Beer márkát is, amely szintén nagy sikert aratott a fogyasztók körében.

Mára a két márka (a hazai piacon) már-már megszokott, évek óta kipróbált koncepciónak számít. Az Easy Wine és Easy Beer az italbárok és éttermek egy teljesen új generációját jelentik. A klasszikus, felszolgálókkal dolgozó helyszínekkel szemben az újgenerációs bárokban maguk a vendégek csapolják az italokat úgy, hogy összesen 60 féle borból és 20 féle sörből választhatnak. Fogyasztásukat a több étteremben kipróbált kártyás rendszer tartja számon, melyet a vendégek távozáskor egyenlítenek ki. Piaci szakértők szerint ez a fizetési mód – összehasonlítva a körönkénti vagy előre fizetéssel – jobban ösztönöz fogyasztásra, ami pedig pozitívan jelentkezik a bevételi oldalon.

Peter Ozols ügyvezető igazgató szerint ebbe az irányba fog fejlődni az egész vendéglátói kultúra, melynek bázisát hálózata jelenti: „Szeretnénk hozzájárulni a piac fejlődéséhez, megismertetve a fogyasztókkal a kimagasló minőséget a bor- és sörkultúrában. Bárjainkban, a hagyományos egységekkel szemben, a fogyasztók bármekkora mennyiséget válaszhatnak maguknak, legyen szó akár 3 centről, akár nagyobb mennyiségről. Ez a megoldás megengedi, hogy a vendégek több mindent megkóstolhassanak, kísérletezzenek és úgy érezhessék magukat, mint akár profi csaposok, akár kóstoló szakemberek.”

A bárokban használt önkiszolgáló technológia nemcsak kényelmes, de hatékony is. Az Easy Wine esetében a borfajta kiválasztása után a vendégek az adagoló automaták segítségével egyszerűen kiszolgálhatják magukat. A palackok a hűtőkben vannak elhelyezve, így a borok mindig a megfelelő hőmérsékleten kerülhetnek elfogyasztásra, és mindig garantált a legösszetettebb ízhatás. A borhűtők, üvegfaluknak köszönhetően nem csak funkcionálisak, de esztétikus elemét is képezik az élménynek. Az Easy Beer esetében a sörcsapokra kötött hordókat szintén hűtve tárolják különtermekben, aminek köszönhetően mindegyik sör a megfelelő hőmérsékleten fogyasztható. Érdemes megemlíteni a sörhab-figyelő technológiát is, amely szabályozza a poharakba kerülő hab mennyiségét. „Az önkiszolgáló rendszer és technológia egyúttal lehetővé teszi, hogy pontosan kiszámítsuk a szükséges, ideális készlet mennyiségét, így semmi nem vész kárba” – egészítette ki az igazgató.

A részben automatizált folyamatoknak köszönhetően az Easy Wine és Easy Beer egységek üzemeltetése kifejezetten egyszerű, valamint a munkaerő költségeket is alacsonyan lehet tartani.

Az Easy Wine és Easy Beer helyszínek nem csak italokat, de ételeket is kínálnak. A menüt Michelin-csillagos éttermi tapasztalattal rendelkező séf állítja össze, figyelembe véve a helyi fogyasztói szokásokat. Modern, mai harapnivalókat és helyi specialitásokat is válaszhatnak a vendégek. A magas minőségű ételek a vásárlók előtt készülnek egy nyitott konyhában, így maga a főzés is élményszámba megy.

A kipróbált és jól működő boros, valamint sörös bár-éttermem koncepciók mellett a vállalat hamarosan beindítja legújabb ötletét is – a nagyközönség számára októbertől lesz elérhető a koktélokra specializálódott önkiszolgáló bár. „Októberben megnyitjuk következő egységünket, ami a koktélokra szakosodott. A koktélkeverő automaták használatának köszönhetően a vendégek egy gombnyomásra kézhez kapják a választott alkoholos vagy alkoholmentes koktéljukat, melyekből 15-15 félét kínálunk. A technológia egy további praktikus előnye, hogy lerövidíti a koktélkészítés idejét. Míg egy mixer átlagosan két percet tölt egy long-drink elkészítésével, addig nálunk, az automatizálásnak köszönhetően mindössze pár másodpercet vesz majd igénybe egy koktél elkészítése” – ismertette Peter Ozols.

Az Easy Wine és Easy Beer, a további fejlesztések mellett készen áll a nemzetközi terjeszkedésre is. Figyelmének középpontját Magyarország és a közép-kelet-európai régió országai jelentik. Az egyedi, modern technológiákat alkalmazó vállalat terjeszkedését ambiciózus és tapasztalt csapat segíti. A leendő franchise átvevők megkapnak minden szükséges támogatást a franchise központtól, beleértve az üzleti modellt és stratégiát is, amelyek lehetővé teszik a stabil, számottevő profit kitermelését.


népszerű a fórumban

Új dizájn, új üzlet

Ideje felfedezni a Subway® franchise hálózatában rejlő üzleti lehetőséget! Konferenciát szervez a Subway Budapesten, hogy megosszák tapasztalataikat mindazokkal,...

1 hozzászólás
utolsó 06.03.2018
Az étteremlánc, amely még Barack Obamát is rajongói közt tudhatja

Azoknak, akik érdekeltek a Five Guys által kínált franchise lehetőségekben, érdemes ellátogatniuk a hálózat honlapjára: www.fiveguys.com/franchising.

1 hozzászólás
utolsó 04.10.2016
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 22.08.2016
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 02.08.2014
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 07.11.2013
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 24.10.2013
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 15.07.2013
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 15.07.2013