Újgenerációs bárok Magyarországon

Easy Wine önkiszolgáló borétterem / A részben automatizált folyamatoknak köszönhetően az Easy Wine és Easy Beer egységek üzemeltetése kifejezetten egyszerű, valamint a munkaerő költségeket is alacsonyan lehet tartani.
Hétfő
03.09.2018
Terjeszkedésbe kezd az Easy Wine és Easy Beer márkákat összefogó, innovatív technológiákat alkalmazó italbár és étteremlánc.
 

Az évtized elején, Lettországból útjára indult Easy Wine borozó és étterem hamar közkedveltté vált az ország fővárosában, Rigában. A Peter Ozols alapító által életre keltett koncepció hamar elnyerte a tetszését nem csak a városba látogató turistáknak, de a helyi lakosságnak is. A vendéglátó szektorban teljesen egyedi elképzelés sikere a borkedvelők körében arra sarkalta Petert, hogy megalkossa a vállalkozás testvérét, a sörökre koncentráló Easy Beer márkát is.

Mára a két márka (a hazai piacon) már-már megszokott, évek óta kipróbált koncepciónak számít. Az Easy Wine és Easy Beer az italbárok és éttermek egy teljesen új generációját jelentik. A klasszikus, felszolgálókkal dolgozó helyszínekkel szemben az újgenerációs bárokban maguk a vendégek csapolják az italokat úgy, hogy összesen 60 féle borból és 20 féle sörből választhatnak. Fogyasztásukat a több étteremben kipróbált kártyás rendszer tartja számon, melyet a vendégek távozáskor egyenlítenek ki. Piaci szakértők szerint ez a fizetési mód – összehasonlítva a körönkénti vagy előre fizetéssel – jobban ösztönöz fogyasztásra, ami pedig pozitívan jelentkezik a bevételi oldalon.

Peter Ozols ügyvezető igazgató szerint ebbe az irányba fog fejlődni az egész vendéglátói kultúra, melynek bázisát hálózata jelenti: „Szeretnénk hozzájárulni a piac fejlődéséhez, megismertetve a fogyasztókkal a kimagasló minőséget a bor- és sörkultúrában. Bárjainkban, a hagyományos egységekkel szemben, a fogyasztók bármekkora mennyiséget válaszhatnak maguknak, legyen szó akár 3 centről, akár nagyobb mennyiségről. Ez a megoldás megengedi, hogy a vendégek több mindent megkóstolhassanak, kísérletezzenek és úgy érezhessék magukat, mint akár profi csaposok, akár kóstoló szakemberek.”

A bárokban használt önkiszolgáló technológia nemcsak kényelmes, de hatékony is. Az Easy Wine esetében a borfajta kiválasztása után a vendégek az adagoló automaták segítségével egyszerűen kiszolgálhatják magukat. A palackok a hűtőkben vannak elhelyezve, így a borok mindig a megfelelő hőmérsékleten kerülhetnek elfogyasztásra, és mindig garantált a legösszetettebb ízhatás. A borhűtők, üvegfaluknak köszönhetően nem csak funkcionálisak, de esztétikus elemét is képezik az élménynek. Az Easy Beer esetében a sörcsapokra kötött hordókat szintén hűtve tárolják különtermekben, aminek köszönhetően mindegyik sör a megfelelő hőmérsékleten fogyasztható. Érdemes megemlíteni a sörhab-figyelő technológiát is, amely szabályozza a poharakba kerülő hab mennyiségét. „Az önkiszolgáló rendszer és technológia egyúttal lehetővé teszi, hogy pontosan kiszámítsuk a szükséges, ideális készlet mennyiségét, így semmi sem vész kárba” – egészítette ki az igazgató.

Fornetti @Fiatal Vállalkozók Hete

Az Easy Wine és Easy Beer helyszínek nem csak italokat, de ételeket is kínálnak. A menüt Michelin-csillagos éttermi tapasztalattal rendelkező séf állítja össze, figyelembe véve a helyi fogyasztói szokásokat. Modern, mai harapnivalókat és helyi specialitásokat is válaszhatnak a vendégek. A magas minőségű ételek a vásárlók előtt készülnek egy nyitott konyhában, így maga a főzés is élményszámba megy.

A kipróbált és jól működő boros, valamint sörös bár-éttermem koncepciók mellett a vállalat nemrég elindította legújabb koncepcióját is – a nagyközönség számára 2017 októbere óta elérhető a koktélokra specializálódott önkiszolgáló bár. „A koktélkeverő automaták használatának köszönhetően a vendégek egy gombnyomásra kézhez kapják a választott alkoholos vagy alkoholmentes koktéljukat, melyekből 15-15 félét kínálunk. A technológia egy további praktikus előnye, hogy lerövidíti a koktélkészítés idejét. Míg egy mixer átlagosan két percet tölt egy long-drink elkészítésével, addig nálunk, az automatizálásnak köszönhetően mindössze pár másodpercet vesz igénybe egy koktél elkészítése” – ismertette Peter Ozols.

Az Easy Wine és Easy Beer, a további fejlesztések mellett készen áll a nemzetközi terjeszkedésre is. Figyelmének középpontját Magyarország és a közép-nyugat-európai régió országai jelentik. Az egyedi, modern technológiákat alkalmazó vállalat terjeszkedését ambiciózus és tapasztalt csapat segíti. A leendő franchise átvevők megkapnak minden szükséges támogatást a franchise központtól, beleértve az üzleti modellt és stratégiát is, amelyek lehetővé teszik a stabil, számottevő profit kitermelését.


Easy Beer önkiszolgáló sör- és italbár / Az önkiszolgáló rendszernek és technológiának köszönhetően az Easy Wine és Easy Beer egységekben pontosan kiszámítható a szükséges készlet mennyisége a fogyasztói szokások alapján, így semmi sem vész kárba.

népszerű a fórumban

Új dizájn, új üzlet

Ideje felfedezni a Subway® franchise hálózatában rejlő üzleti lehetőséget! Konferenciát szervez a Subway Budapesten, hogy megosszák tapasztalataikat mindazokkal,...

1 hozzászólás
utolsó 06.03.2018
Az étteremlánc, amely még Barack Obamát is rajongói közt tudhatja

Azoknak, akik érdekeltek a Five Guys által kínált franchise lehetőségekben, érdemes ellátogatniuk a hálózat honlapjára: www.fiveguys.com/franchising.

1 hozzászólás
utolsó 04.10.2016
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 22.08.2016
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 02.08.2014
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 07.11.2013
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 24.10.2013
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 15.07.2013
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 15.07.2013