2017.10.27.

A Denny’s megérkezett Európába

Európai expanziójának első lépéseként a brit partoknál horgonyoz le az ikonikus amerikai étteremlánc. Következő állomás Magyarország és a régió?

A világ egyik legnagyobb családi-étteremlánca, a Denny’s a közelmúltban bejelentette európai expanzióját. A márka legújabb (egyben első európai) franchise partnerével, a Leon Esfahani igazgató által vezetett Denny’s Magic Diners U.K. vállalattal kötött franchise szerződés keretében 10 étterem kialakítására kerül sor az Egyesült Királyságban a következő években – az első még idén megnyithatja kapuit. A Denny’s tervei szerint a brit megjelenés csak az első lépése az európai terjeszkedésnek, melyben kiemelt figyelmet kap Közép és Kelet Európa, ezen belül pedig Magyarország is.

Denny's családi étterem Fotó Denny's

Míg Európában a mostani megállapodással is gyerekcipőben jár a márka- és hálózatfejlesztés, hazai piacán már közel 1600 éttermet nyitott a Denny’s, és egy tucat nemzetközi piacon is sikeresen megvetette a lábát: jelen van többek közt Kanadában, Mexikóban, Új-Zélandon, az Egyesült Arab Emírségekben vagy a Fülöp-szigeteken.

Hisszük, hogy márkánk számára jelentős növekedési potenciált, lehetőséget rejtenek a nemzetközi piacok, és magabiztosak vagyunk, hogy Leon Esfahani, csapata és az éttermi márkák vezetése során szerzett tapasztalatuk a tökéletes partnerré teszi őket a Denny’s élmény bemutatásához az Egyesült Királyságban, és tágabb értelemben Európában is első ízben” – nyilatkozta John Miller, a Denny’s elnök-vezérigazgatója. „Kiterjedtebb globális lábnyomunk számos új franchise érdeklődést vonzott, folytatjuk a növekedésért tett erőfeszítéseinket, ahogy Európában eljönni látszik a mi időnk.”

A franchise átvevő Denny’s Magic Diners U.K. vállalatot vezető Leon Esfahani éttermi vendéglátásban szerzett tapasztalata magába foglal olyan globális márkák franchise helyszíneinek üzemeltetését, mint a Starbucks vagy a Pizza Hut. Az első Denny’s étterme a walesi Swansea városában nyílhat 2017 végén. „Régóta rajongok a Denny’s márkáért, így megtiszteltetés, hogy elhozhatom Európába azt, amit egy igazán különleges koncepciónak látok” – egészítette ki a franchise partner.

A lehetőség Magyarországon is elérhető

A mostani franchise megállapodás kapcsán Steve Dunn, a Denny’s alelnöke elmondta, hogy „a Denny’s az egyik leggyorsabban növekvő családi-étteremhálózat a világon, és izgalmas látni, ahogyan az Egyesült Királyságban is elérhetővé válik egyedi éttermi élményünk. Izgatottan várjuk, hogy még több, hasonlóan rátermett partnert találjunk, akikkel közösen tovább bővíthetjük a Denny’s európai lábnyomát” – utalt a vezető a kontinensen tervezett hálózatfejlesztésre, amelynek hangsúlya a közép-kelet-európai régión van.

Ennek megfelelően a Denny’s együttműködési és franchise lehetőség Magyarországon is elérhető. Hazánkban az étteremlánc elsősorban egy, az angliai partnerhez hasonló profilú, az éttermi vendéglátás vagy kapcsolódó ágazatban tapasztalt, több étterem megnyitását is vállaló franchise átvevőt keres, aki bevezetné az amerikai márkát a magyar piacra. A jövőbeli magyarországi franchise partnernek legalább 5 étterem 5 éven belüli megnyitását kell vállalnia.

A Denny’s franchise hálózatában háromféle üzletformátum is elérhető az étteremkialakításhoz. Méretében a legkisebbnek számító, átlagosan 70 és 250 m² alapterületű formátum elsősorban a bevásárló központok, repülőterek, busz- és vasútállomások közönségének lett megalkotva. A klasszikus, különálló Denny’s éttermeket 300-800 négyzetméterre tervezték forgalmasabb utak és autósforgalom közelébe. A harmadik üzlettípus az ún. Denny’s on-the-go, melyet úgy terveztek, hogy a főbb városi (elsősorban gyalogos) csomópontok mentén, 250-500 négyzetméteren megépíthető legyen.

A Denny’s megérkezett Európába

Jelenleg nincsen hozzászólás ebben a témában. Legyen Ön az első!

Fórum 62 téma, 108 hozzászólás

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank