Franchise lesz a Zing Burger

A Zing Burger 2013-ban egy büfékocsiból indult útjára, 2016-ra pedig már 600 millió forintos árbevételt tudhatott magáénak.
Kedd
12.09.2017
A prémium hamburgerekre szakosodott magyar márka a franchise-ban látja a sikeres terjeszkedés kulcsát.
 

A 2013-ban alapult magyar Zing Burger hamburgerekre és street foodra specializálódott gyorsétterem hálózat. A prémium burgerekre koncentráló vállalkozás a klasszikus gyorséttermi helyszínek mellett mozgó, “food truck” egységekkel is dolgozik. A hírnevét is elsősorban utóbbiaknak köszönheti a hálózat – a fesztiválok, irodaházak, bevásárlóközpontok közelében és stratégiailag fontos, forgalmas helyeken elhelyezett food truck egységek nagy népszerűségnek örvendenek. A folyamatosan bővülő, egyre több helyszínen, egyre nagyobb kínálattal rendelkező hálózat most a franchise felé fordul.

Mára a Zing Burger hálózata négy budapesti étteremmel, több food truck egységgel, illetve egy ételkülönlegességekre és hétről-hétre változó menüre szakosodott Kitchen&Co. egységgel is rendelkezik. A vállalat két alapító-tulajdonosa, Csanda Eszter és Susánszky Ádám közép-európai márkává és franchise hálózattá kívánja alakítani a sikeres étteremláncot; az első franchise rendszerben működő egységet az idei év végéig tervezik elindítani. „Túl vagyunk az elsőkörös interjúkon, melyek keretében tíz franchise érdeklődővel tárgyaltunk. Az eredmények alapján jelenleg két-három partnerrel tervezzük a tovább lépést” – avatott be Susánszky Ádám. A vállalat Budapest mellett a vidéki városokban, illetve Lengyelországban, Ausztriában, Romániában és Horvátországban is lát potenciált.

A tervek szerint a Zing Burger franchise koncepcióban a legtöbb arculati és minőségi elemet meghatározzák majd, nagy hangsúlyt fektetve az anyagbeszállításra is. Az italportfólióban és a belső terek kialakításában viszont a központ szabad teret kíván adni a partnereknek. „A koncepció kidolgozásra került, elkészült minden részegység. Szigorú követelményeket fogunk támasztani franchise partnereink felé, de úgy érezzük, erre szükség van ahhoz, hogy a Zing Burger brand megfelelően tudjon fejlődni” – mondta el kérdésünkre Susánszky Ádám.

A központ további elvárása a jövőbeli partnerekkel szemben, hogy a befektetők ne csak tőkével szálljanak be az üzletbe, hanem az első évben üzletvezetőként is részt vegyenek a vállalkozás életében, foglalkozzanak üzletükkel és képviseljék a márkát. „Bár ezzel az elvárásunkkal megnehezítjük a saját dolgunkat, hiszen nem minden tőkével rendelkező befektető kíván napi szinten foglalkozni az adott üzlettel, általában üzletvezetőjüket bízzák meg a feladattal. Mi azonban úgy látjuk, hogy a márka javára leginkább az elhivatott befektetők válnak majd.” A társalapító hozzátette, a tervek szerint előnyben részesítik majd azokat a partnereket, akik több egységet is szeretnének működtetni.

A franchise kondíciók kialakításánál a Zing Burger nagy hangsúlyt fektet a belépési franchise díj alacsonyan tartására. Egy saját Zing Burger helyszín elindításához szükséges teljes befektetés előre várható megtérülési ideje másfél - két év, de a központ a három éves megtérülést garantálja.


népszerű a fórumban

Új dizájn, új üzlet

Ideje felfedezni a Subway® franchise hálózatában rejlő üzleti lehetőséget! Konferenciát szervez a Subway Budapesten, hogy megosszák tapasztalataikat mindazokkal,...

1 hozzászólás
utolsó 06.03.2018
Az étteremlánc, amely még Barack Obamát is rajongói közt tudhatja

Azoknak, akik érdekeltek a Five Guys által kínált franchise lehetőségekben, érdemes ellátogatniuk a hálózat honlapjára: www.fiveguys.com/franchising.

1 hozzászólás
utolsó 04.10.2016
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 22.08.2016
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 02.08.2014
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 07.11.2013
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 24.10.2013
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 15.07.2013
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 15.07.2013