Az első európai megálló: Magyarország

Hazánkhoz legközelebb jelenleg Törökországban találunk Little Caesars pizzériát, ahol a márka óriási népszerűségnek örvend. A hálózat (melynek egységei 90 százalékban franchise rendszerben üzemelnek) olyan franchise partnereket keres Magyarországon cégek, vállalkozók személyében, akik bevezetnék a márkát – Európában elsőként – a magyar piacra.
Hétfő
09.01.2017
A világ harmadik legnagyobb pizzérialánca, a Little Caesars elérkezettnek látja az időt magyarországi expanziója megkezdéséhez.
 

A Little Caesars egy családi étteremként indult 1959-ben az Egyesült Államokban. Ma a márka egyet jelent a világ harmadik legnagyobb pizzérialáncával, amely jelen van az USA összes államában és világszerte további 20 országban. Hazai piacán sorban kilencszer választották meg az amerikai gyorsétteremláncok között a legjobb ár-érték arányt kínáló hálózatnak. A Little Caesars most izgatottan tekint az európai expanzióra, melynek keretében Magyarországon és Lengyelországban alakítana ki zászlóshajó egységeket az étteremlánc, és kezdte meg franchise partnerek toborzását.

Egy átlagos Little Caesars pizzéria helyigénye 90-130 m2, de a koncepció akár 65 négyzetméteren is adaptálható. A franchise együttműködéshez kapcsolódó költségek az egyszeri franchise díj – mely 20 ezer dollár az első, míg 15 ezer dollár minden további étterem esetében – valamint a royalty díj, ami a forgalom 6 százalékát jelenti. A franchise átadó folyamatos képzéseket, belsőépítészeti szolgáltatásokat és terveket, folyamatos termékinnovációt, hatékony marketing és üzletviteli támogatást is biztosít franchise partnerei számára. A Little Caesars emellett nyitott meglévő, a magyar piacon már működő helyi pizzériáknak vagy más éttermeknek a márka-sztenderdeknek megfelelő átalakításában is.

A Little Caesars franchise jelentkezőkkel szemben elvárás a szolgáltatás vagy étterem és vendéglátás ágazatban szerzett tapasztalat, ismerniük kell a helyi piacot, ahogyan az angol nyelv társalgási szintű ismerete is szükséges (elsősorban a franchise központtal és nemzetközi franchise partnerekkel való kapcsolattartás miatt), míg külföldi márka kötelékében eltöltött tapasztalat előnyt jelent.


népszerű a fórumban

Új dizájn, új üzlet

Ideje felfedezni a Subway® franchise hálózatában rejlő üzleti lehetőséget! Konferenciát szervez a Subway Budapesten, hogy megosszák tapasztalataikat mindazokkal,...

1 hozzászólás
utolsó 06.03.2018
Az étteremlánc, amely még Barack Obamát is rajongói közt tudhatja

Azoknak, akik érdekeltek a Five Guys által kínált franchise lehetőségekben, érdemes ellátogatniuk a hálózat honlapjára: www.fiveguys.com/franchising.

1 hozzászólás
utolsó 04.10.2016
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 22.08.2016
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 02.08.2014
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 07.11.2013
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 24.10.2013
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 15.07.2013
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 15.07.2013