2017.01.09.

Az első európai megálló: Magyarország

A világ harmadik legnagyobb pizzérialánca, a Little Caesars elérkezettnek látja az időt magyarországi expanziója megkezdéséhez.

A Little Caesars egy családi étteremként indult 1959-ben az Egyesült Államokban. Ma a márka egyet jelent a világ harmadik legnagyobb pizzérialáncával, amely jelen van az USA összes államában és világszerte további 20 országban. Hazai piacán sorban kilencszer választották meg az amerikai gyorsétteremláncok között a legjobb ár-érték arányt kínáló hálózatnak. A Little Caesars most izgatottan tekint az európai expanzióra, melynek keretében Magyarországon és Lengyelországban alakítana ki zászlóshajó egységeket az étteremlánc, és kezdte meg franchise partnerek toborzását.

Little Caesars pizzérialánc Fotó Little Caesars

Hazánkhoz legközelebb jelenleg Törökországban találunk Little Caesars pizzériát, ahol a márka óriási népszerűségnek örvend. A hálózat (melynek egységei 90 százalékban franchise rendszerben üzemelnek) olyan franchise partnereket keres Magyarországon cégek, vállalkozók személyében, akik bevezetnék a márkát – Európában elsőként – a magyar piacra.

Egy átlagos Little Caesars pizzéria helyigénye 90-130 m2, de a koncepció akár 65 négyzetméteren is adaptálható. A franchise együttműködéshez kapcsolódó költségek az egyszeri franchise díj – mely 20 ezer dollár az első, míg 15 ezer dollár minden további étterem esetében – valamint a royalty díj, ami a forgalom 6 százalékát jelenti. A franchise átadó folyamatos képzéseket, belsőépítészeti szolgáltatásokat és terveket, folyamatos termékinnovációt, hatékony marketing és üzletviteli támogatást is biztosít franchise partnerei számára. A Little Caesars emellett nyitott meglévő, a magyar piacon már működő helyi pizzériáknak vagy más éttermeknek a márka-sztenderdeknek megfelelő átalakításában is.

A Little Caesars franchise jelentkezőkkel szemben elvárás a szolgáltatás vagy étterem és vendéglátás ágazatban szerzett tapasztalat, ismerniük kell a helyi piacot, ahogyan az angol nyelv társalgási szintű ismerete is szükséges (elsősorban a franchise központtal és nemzetközi franchise partnerekkel való kapcsolattartás miatt), míg külföldi márka kötelékében eltöltött tapasztalat előnyt jelent.

Az első európai megálló: Magyarország

Jelenleg nincsen hozzászólás ebben a témában. Legyen Ön az első!

Fórum 62 téma, 108 hozzászólás

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank