A Starbucks alulmaradt a Costa Coffee-val szemben

A Costa Coffe a világ második legnagyobb kávézólánca, jelenleg több mint 3400 kávézóval van jelen 30 országban, az egységek több mint fele a márka hazai piacán, az Egyesült Királyságban található. Magyarországon jelenleg 20 kávézóval van jelen a Costa Coffee.
Csütörtök
15.12.2016
Legalábbis Európában. A kontinens legrangosabb kávé-szakmai rendezvényén a brit kávézóláncot választották a legjobbnak.
 

A nemzetközi Allegra Group minden évben díjazza az európai kávé piac kiválóságait, és ez idén sem volt másképp: budapesti Kávé Szimpóziumán hirdette ki az európai Coffee Awards díjátadó idei győzteseit. 2016-ban a brit Costa Coffee ötödik alkalommal vehette át az “Európa legjobb kávézóláncának” járó elismerést. Érdekesség, hogy míg minden régióban más eredmény született, addig a hazánkat is magába foglaló közép-kelet-európai régió “erősorrendje” egyedüliként megegyezik a végső győztesek sorrendjével: a Costa Coffe mögött az amerikai Starbucks foglalhatta el a dobogó második, a brit Caffé Nero pedig a harmadik fokát.

November végén kilencedik alkalommal zajlott le az Allegra Group Európai Kávé Szimpóziuma (Allegra European Coffee Symposium), ahol azon vállalatok tevékenységét díjazták, amelyek az európai coffee shop és food-to-go piacon a legkiemelkedőbb teljesítményt nyújtották az idei évben. Egyedülálló módon a nyertesek versenytársaik szavazatai alapján kerülnek ki, ezáltal ez a szektor legrangosabb elismerése.

A 2016-os Kávé Szimpózium Budapesten került megrendezésre több mint 400 európai kávézólánc részvételével. A Costa Coffee hat év alatt ötödik alkalommal végzett az első helyen. “Óriási siker számunkra ez a díj. Nem csak Közép- és Kelet Európában sikerült elnyernünk a legjobb kávézóláncnak járó elismerést, de egész Európában is; és olyan versenytársakat tudtunk megelőzni, mint a Starbucks vagy a Coffee Nero” – mondta el Robert King, a vállalat európai franchise divíziójának vezetője.

A Costa Coffee a közép-kelet-európai elsősége mellett az Egyesült Királyságot és Írországot magába foglaló régióban végzett a harmadik, valamint a “Legetikusabb Márkák” között szintén a harmadik helyen. Ezzel szemben a Starbucks utóbbi kategóriát megnyerte, ahogyan a nyugat-európai régióban is az élen végzett, Közép-Kelet-Európában pedig második lett. Ez mindenképp azt mutatja, hogy az amerikai kávézólánc kiélezett versenyben maradt alul brit versenytársával szemben, és jövőre - a Lengyelországban megrendezésre kerülő Szimpóziumon - már fordulhat a kocka.


népszerű a fórumban

Új dizájn, új üzlet

Ideje felfedezni a Subway® franchise hálózatában rejlő üzleti lehetőséget! Konferenciát szervez a Subway Budapesten, hogy megosszák tapasztalataikat mindazokkal,...

1 hozzászólás
utolsó 06.03.2018
Az étteremlánc, amely még Barack Obamát is rajongói közt tudhatja

Azoknak, akik érdekeltek a Five Guys által kínált franchise lehetőségekben, érdemes ellátogatniuk a hálózat honlapjára: www.fiveguys.com/franchising.

1 hozzászólás
utolsó 04.10.2016
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 22.08.2016
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 02.08.2014
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 07.11.2013
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 24.10.2013
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 15.07.2013
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 15.07.2013