Európa partjainál az autós pékséglánc
Brazília első drive-through pékséglánca, a Pão to Go (Kenyér to Go / Kenyér elvitelre) felkészült a tengerentúli expanzióra, és Európa szerte megkezdi expressz pékségeinek kialakítását az időérzékeny vásárlók számára. “A Pão to Go drive-thru pékségek olyan hálózatát jelenti, amely anélkül teszi lehetővé az alapvető pékáruk kényelmes és praktikus beszerzését, hogy a vásárlónak ki kellene szállnia gépjárműjéből” - foglalt össze egy mondatban Conceição Vieira ügyvezetőigazgató, aki hozzátette, a nemzetközi ambíciók mellett a vállalat 15 új üzlettel bővül hazai piacán a következő hónapokban.
Az idei évben fogalmazódott meg az elhatározás a Pão to Go vállalatvezetésben és első mester franchise partnerében, hogy Európában is elérhetővé tegyék az innovatív drive-thru pékség koncepciót. “Ambiciózus terveink vannak az európai expanziót illetően. Portugáliában fogunk elindulni, melyet Spanyolország, majd a többi európai piac követhet a piaci lehetőségeknek megfelelően. Fontos, hogy minőséget és kényelmet kínálva, először Portugáliában alakítsunk ki egy erős ügyfélbázist és márkaismertséget” - avatott be a mester franchise partner.
Ennek megfelelően - és a tengerentúlon terjeszkedő brazil márkáknak egyébként kézenfekvő módon - Portóban nyílik az első Pão to Go pékség november végén, valamint a második egység megnyitója is még az idei évben létre jön Matosinhos városban. A portugál fővárosban egy olyan üzletformátum valósul meg, amely ötvözi a drive-thru koncepciót az utcai pékséggel. A vállalat összesen négy különböző üzletformátumot tesz elérhetővé Európában: az említett “Multi” koncepció mellett, a Pão to Go Drive, a Pão to Go Kiosk és a Pão to Go Padaria (pékség) közül választhatnak a jövőbeli franchise partnerek.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Bármelyik sikeres vállalkozót kérdezzük meg, egyik sem fogja azt mondani, hogy a siker egyik napról a másikra, egy pillanat alatt következik be. Türelem, kemény munka és áldozatok árán lehet csak sikeres céget létrehozni.
A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webáruházát, a házhoz szállítási szolgáltatás egyelőre Budapesten és 49 környező településen érhető el.
2018 végén az 555 magyarországi SPAR áruháznak már több mint 30 százaléka működött a mindössze hat éve indított franchise rendszerben.
„Franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet” – hat éve elérhető franchise programja mellett tett hitet Magyarország hatodik legnagyobb foglalkoztatója.
Rekordforgalommal, 26 új franchise és 4 új saját üzemeltetésű áruháznyitással zárta a 2017-es üzleti évet a SPAR Magyarország.
legolvasottabb
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
A több, mint 50 éves múltja ellenére a világ legnagyobb kávézóláncának kevesebb, mint 10 éve van drivethru modellje, de a dobás nagyon bevált a franchise számára.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Terjeszkedő Mini Pani
Kedves érdeklődők! Magyarországon, a MiniPani mester átvevő jelenleg elsősorban a mintaboltok kialakításával foglalkozik - a jó üzleti gyakorlat bemutatása...
Terjeszkedő Mini Pani
Mikortól és hol lehet bővebben érdeklődni üzletnyitással kapcsolatban?