2017.02.13.

A pizza, ami híressé tette a brooklyni hidat

Magyarország iránt érdeklődik Amerika legtöbbet kitüntetett pizzérialánca, a Grimaldi’s. Mester franchise partnert keresnek.

Patsy Grimaldi, a Grimaldi’s Pizzéria alapítója 10 évesen tanulta ki a pizzakészítés művészetét nagybátya, Patsy Lancieri éttermében, a new-yorki Patsy’s Pizzériában. Grimaldi eredetileg Manhattanben tervezte útjára indítani saját pizzériáját, azonban szentül hitt benne, hogy a legjobb pizzákat csak széntüzelésű kemencékben lehet elkészíteni, ezek viszont illegálisak voltak a ’40-es években, ezért végül Brooklynban nyitotta meg az első Grimaldi’s Pizzériát. A saját tervezésű kemence azóta is a koncepció egyik alappillére, ahogy a new-yorki víz, a százéves hagyományokra építő receptúra és az urbánus, de mégis családközpontú belsőtér is. Jelenleg közel félszáz Grimaldi’s pizzéria működik sikeresen az Egyesült Államokban, így most már a nemzetközi expanzió, ennek keretében pedig Közép Kelet Európa és Magyarország felé fordítja tekintetét a vállalat.

Grimaldi's Pizzéria Fotó Grimaldi's Pizzeria

A Grimaldi’s Pizzériák kiváló helyszínként szolgálnak különleges rendezvényekhez, üzleti találkozókhoz, családi vacsorákhoz vagy baráti összejövetelekhez is.

A 250-300 négyzetméteren elterülő Grimaldi’s éttermek menüjének gerincét az egységesen elkészített igazi olasz pizzák és calzonék adják, melyeket előételek, saláták, helyben készített desszertek, valamint az óriási italkínálat (koktélok, prémium kategóriás sörök, díjnyertes borok) egészítenek ki. Az ételek minőségének rendszerszintű fenntartását a kemence és receptúra mellett a minőségi alapanyagokkal és friss feltétekkel biztosítja a hálózat. Érdekesség, hogy a Grimaldi’s filozófia úgy tartja, az igazi New York stílusú pizza titka a vízben rejlik. Ezért a vállalat duplikálta, laboratóriumi körülmények között re-kreálta a new-yorki vizet, így biztosítva pontosan ugyanazt a tésztaízt minden egyes pizzériában szerte a világon.

A Grimaldi’s franchise központ elhivatott csapata végig ott áll a franchise partnerek mellett, az első lépésektől az együttműködés befejeztéig. A hálózat átfogó képzést biztosít a partner, menedzsmentje és konyhai alkalmazottai számára egyik amerikai helyszínén, segít az éttermi design tervezésében, kialakításában, biztosítja az egyedi eszközöket, berendezéseket, támogatást nyújt a marketing- és értékesítési stratégia kialakításában, valamint nem utolsó sorban a folyamatos fejlődésben is.

Minden, a Grimaldi’s hálózatához csatlakozó franchise partner multi-unit átvevő, azaz a pizzérialánc tagjaként több étterem megnyitását és üzemeltetését is vállalni kell. A franchise partnerek kizárólagossággal rendelkeznek működési területükön belül – ideális esetben az egész országban. Így Magyarországon is olyan partnert keres a vállalat, aki több egység megnyitására és akár országos hálózatfejlesztésre is képes. Éppen ezért elvárás a jövőbeli partnerrel szemben a magyarországi piac ismerete, kapcsolódó tapasztalat, valamint 1,5-3 millió dolláros tőke rendelkezésre állása.

Egy olyan stratégiát alakítottunk ki, amivel hálózatunk még inkább a legelismertebb pizzérialánccá válhat az Egyesült Államokban és egyúttal az egész világon. Már bizonyított éttermi koncepciónkat bárhol meg lehet ismételni, és kiváló minőségű alapanyagainkkal, különleges választékunkkal, városi, mégis családias témájú étteremdesignunkkal és rugalmas hozzáállásunkkal az új piacokhoz, hisszük, hogy a Grimaldi’s Pizzéria egyedülálló növekedési lehetőséggel rendelkezik” – nyilatkozta az arizonai székhelyű hálózat.

További információ és részletek a franchise katalógusban.

A pizza, ami híressé tette a brooklyni hidat

Jelenleg nincsen hozzászólás ebben a témában. Legyen Ön az első!

Fórum 61 téma, 106 hozzászólás

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank