Franchise partnert keres a Pizza Hut

A Pizza Hut világszerte 15 ezer étteremmel rendelkezik közel 100 országban. Nem csak globális szinten, de Európában is a legnagyobb pizza-hálózat, 30 országban 1300 étteremmel van jelen a kontinensen.
Csütörtök
2014.06.19.
A márkát tulajdonló Yum! Brands csoport visszahozná a pizza-óriás korábbi tündöklését Magyarországra.
 

A Pizza Hut, KFC és Taco Bell márkákat birtokló Yum! Brands csoport 40 ezer éttermével nemzetközileg elismert, és a világ vezető kiskereskedelmi vállalatai között tartják számon. A hálózathoz tartozó Pizza Hut a Yum! Brands egyik meghatározó pillére, franchise ajánlatuk vonzó lehetőség lehet tőkeerős partnereknek a márka magyarországi fejlesztéshez.  „Olyan tapasztalt élelmiszer-kiskereskedőt keresünk, aki rendelkezik az elszántsággal és pénzügyi kapacitással a magyarországi növekedéshez, és képes kivételes ügyfélszolgálatot biztosítani” – tudatta közleményben a Pizza Hut Europe.

„Három különböző csatornán keresztül (éttermi étkezés, házhozszállítás, express) adunk hozzáférést a Pizza Hut márkához, és nem csak egy remek élményt szállítunk, de rentábilis üzleti modellt a működéshez a legkülönbözőbb helyszíneken: külvárosi részek, bevásárlóközpontok, forgalmas utcafrontok, közlekedési csomópontok, stb. Világszínvonalú termékek, működés, dizájn és helyszín a kulcsfontosságú tényezők a sikerünkben” – mondta el a Pizza Hut európai központja.

A pizza franchise egyik legnagyobb erőssége a nemzetközi piacokon tesztelt, részletes know-how. Ennek átadását a franchise központ már a partnerré válás előtt megkezdi: 3-4 hónapos strukturált képzést biztosítanak a Yum! Brands értékeinek, a kiváló vezetői tulajdonságok, valamint a szükséges marketing és pénzügyi ismeretek elsajátításához. A kezdeti képzés után, illetve akár már azzal egy időben zajlik az üzlethelység felújítása, kialakítása, így egy Pizza Hut étterem elindítása nagyjából 4 hónapot vesz igénybe.

A jogdíjak, know-how és támogatási rendszer megvásárlását jelentő belépési, kezdeti franchise díj 46.900 dollár Magyarországon. A franchise szerződés tíz évre szól, további tíz éves hosszabbítási lehetőséggel. A franchise együttműködés ideje alatt a havi royalty és marketing díjakkal kell számolniuk a partnereknek – a nemzetközi gyakorlat alapján előbbi 6, utóbbi pedig 5 százalékát jelenti az árbevételnek.

A hálózat elsősorban olyan profilú partnereket keres cégek és vállalkozók személyében, amik/akik rendelkeznek tapasztalattal az étterem, kiskereskedelem vagy szabadidős ágazatban, valamint olyan képességgekkel és erőforrásokkal, amik akár több (3-8) étterem megnyitását is lehetővé teszik. A franchise átvevőkkel szemben követelmény még a vállalkozói és befektetői szemlélet, egy elhivatott menedzsment struktúra kialakítása, valamint a törekvés egy kivételes ügyfélszolgálat biztosítására. 


BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A prémium pékségek francia ősatyja /2024.09.03.

A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.

Franchise körkép: hódítanak külföldön a mobil éttermek /2024.07.23.

10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Franchise körkép: Kerekes fagyi /2024.05.24.

Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.

Hogyan trükköznek a vásárlókkal az étteremláncok? /2024.05.02.

Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.

népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.