2016.10.14.

Így utazunk mi

Spanyolország, Görögország és Bulgária a legnépszerűbbek a magyar utazók körében. A biztonság egyre fontosabb szempont.

Az idei nyári szezonban a magyar turisták körében Spanyolország, Görögország, Bulgária, Horvátország, Olaszország és Ausztria voltak a legkedveltebb úti célok – számolt be a Neckermann Magyarország ügyvezető igazgatója. Békefi Veronika elmondta, jónak indult a 2016-os nyári szezon az előfoglalások alapján, augusztus-szeptemberben volt egy kisebb megingás a kihasználtságban, de a turisztikai világszervezet adatai szerint a teljes szezon nem mutat jelentős csökkenést. A hajóutak és a körutak népszerűsége is nőtt, különösen a kísérővel együtt szervezetteké. Idén az utasok számára az úti cél és az utazási iroda kiválasztásánál különösen fontos szempont a biztonság.

vakáció Fotó Agnieszka Kaminska

A Neckerman közvetlenül Budapestről már közel 50 úti célra biztosít repülős utat, közöttük az idén ismét nagyon népszerű Kanári-szigetekre, melyeknek a vállalat a magyar piacon a specialistája.

A legnépszerűbb úti célok ebben a szezonban Spanyolország, Görögország és Bulgária voltak, de sokan utaztak a tengerpart nagy üdülőhelyei helyett a kisebb, kevésbé frekventált területekre, vagy vettek részt népszerű városlátogatási programokban. Az egyéni utazások között Horvátország, Olaszország és Ausztria voltak a legkeresettebbek.

Békefi Veronika kiemelte, hogy a terrorcselekmények miatt csökkent az utazások száma, az utasok szinte minden úti céllal kapcsolatban elbizonytalanodtak. Sokan az utolsó pillanatig vártak foglalásukkal, abban reménykedve, hogy az utak olcsóbbak lesznek. Azonban a várakozáshoz képest alacsonyabb foglalási kedv miatt az utazásszervezők törölhettek bizonyos charter járatokat, így a "későn ébredő" utazni vágyók sokszor nehezen találtak megfelelő utazási lehetőséget. Az ügyvezető-igazgató megjegyezte, hogy az előfoglalási kedvezményekkel a last minute akcióknál is kedvezőbb áron lehet foglalni, és az utazási iroda rugalmasan változtatható foglalási lehetőséget is kínál.

A Thomas Cook-Neckermann konszern magyarországi leányvállalata 1993-ban alakult, mára a hazai turisztikai piac meghatározó szereplőjévé vált. A Neckermann Magyarország 26 saját, egy tucat franchise és közel 400 partner irodával, valamint online értékesítési felületével az ország teljes területét lefedi. A cég árbevétele tavaly 14,5 milliárd forint volt, hasonló a megelőző évhez képest.

A magyarországi Neckermann stabilitásának egyik garanciája az Európában 15 országban jelen lévő, 20 milliónál több utast utaztató és 22 ezer alkalmazottat foglalkoztató Thomas Cook nemzetközi cégcsoport, mely a világ egyik vezető szabadidős célú utazásszervezője. A fennállásának 175. évfordulóját idén júliusban ünneplő nemzetközi konszern szinte korlátlan szálláskapacitást és körutazási programkínálatot biztosít a Magyarországon népszerű, de a lehető legkülönlegesebb úti célokon is.

Így utazunk mi

Jelenleg nincsen hozzászólás ebben a témában. Legyen Ön az első!

Fórum 62 téma, 108 hozzászólás

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank