Jönne a Chuck E. Cheese’s

Az 1977-ben alapított Chuck E. Cheese’s egy különleges koncepció, aminek célja, hogy egyesítse a gyorséttermi étkezést a különböző gyerekjátékokkal és rendezvényekkel, szülinapi partikkal. Az étteremlánc az elmúlt több mint 3 évtized alatt az Egyesült Államok vezetőjévé nőtte ki magát a családi étkeztetésben és szórakoztatásban. A hálózat most úgy érzi, hogy eljött az idő Közép-Kelet-Európa meghódításához, méghozzá megfelelő franchise partnerek bevonásával, akiknek egy sikeres és bizonyított üzleti modellt és vonzó lehetőséget kínálnak.
Az ágazatában vezető családi szórakoztatóhely és étteremlánc a közép- és kelet-európai térségben több országban is szeretne megtelepedni. Terveik között szerepel az étteremnyitás Lengyelországban, Csehországban, Romániában, Ukrajnában és Magyarországon is; hazánkban minimum három egység megnyitását tervezi a cég a közeljövőben.
- „Jelenleg aktívan keresünk tőkeerős partnert, akár vállalkozó, akár cég személyében a márka kiépítésére Magyarországon. Korábbi, vendéglátó ipari tapasztalat előnyt jelent, de nem kritérium a sikeres franchise partner kiválasztásában." – mondta el Carlos De Leon, a Chuck E. Cheese’s hálózatfejlesztési igazgatója és hozzátette, hogy körülbelül 75 ezer dollár - megközelítőleg 17 millió forint - szükséges ahhoz, hogy valaki a társaság partnere lehessen. Ezen az egységnyitási díjon túl még a havonta fizetendő, a bruttó árbevétel 5 százalékával megegyező royalty-val kell számolni.Az első Chuck E. Cheese's egységet 1977-ben nyitották meg az USA-ban. Jelenleg a cég világszerte több mint 560 éttermében 17,000 munkatársat foglalkoztat és 2011-ben 44 millió gyermek és 30 millió felnőtt szórakozott és étkezett Chuck E. Cheese's egységekben. A cég ugyan az USA-ban főleg vállalati tulajdonban működteti egységeit, de az Államokon kívüli terjeszkedést minden esetben franchise partnerek bevonásával szeretnék kivitelezni.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
legolvasottabb

Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.