Összességében a nemzetközi kiskereskedők 1,7 százalékkal növelték globális lábnyomukat. Átlagosan minden márka 18 országban volt jelen 2013-ban, szemben az egy évvel korábbi 17,7-tel.
Szombat
2014.08.09.
A CBRE legutóbbi tanulmánya a világ 61 országában vizsgált 334 vezető kiskereskedőt, hogy megtudja, mely piacokon, mennyire aktívak.
 

A CBRE nemzetközi ingatlan tanácsadó a világ 61 országában vizsgálta 334 vezető kiskereskedelmi márka globális jelenlétét és aktivitását. A tanulmány alapján, az amerikai kontinensen ”székelő” márkák a legglobálisabbak, közel 89 százalékuk megtalálható az Európa – Közel-Kelet – Afrika (EMEA) piacon és 81 százalékuk jelen van az Ázsia – Csendes-Óceánia régióban. A globális jelenlét mellett, egyértelműen a legdinamikusabb expanziót is az amerikai márkák tudhatják magukénak a megkérdezett vállalatok között. „Figyelmüket elsősorban Nyugat-Európára és Ázsiára irányítva, az amerikai kiskereskedők rendelkeznek a legkiterjedtebb jelenléttel” – magyarázza a CBRE tanulmány. „2013-ban a 61 ország közül 45 fogadott új márkát Amerikából, elsődleges célpiacuk pedig Japán volt.

Az amerikaiak voltak a legagresszívabbak nemzetközi térnyerésüket illetően, nem kevesebb, mint 23 százalékuk hódított meg új városokat a CBRE tanulmány országaiban. Ezzel 2013-ban az amerikai kiskereskedők 2,7 százalékkal több kulcs fontosságú városban voltak megtalálhatóak, mint 2012-ben. Átlagos jelenlétük a városokban világszerte 51,8%.

Az amerikaiak után az olaszok voltak a legaktívabbak 2013-ban (a márkák 16 százaléka jelent meg új városban), utánuk pedig az angolok (12%) és a franciák (11%). Nemzetközi expanziójuk során az európai kiskereskedők elsősorban Európát (49%) és Ázsiát (különös tekintettel Kínára és Hong-Kong-ra) preferálták. Érdekes, hogy az EMEA régióban székhellyel rendelkező márkák 63 százaléka van jelen Ázsiában, míg az Amerikai kontinensen mindössze 53 százalékuk. Egy európai márka átlagosan 45,7 városban rendelkezik üzlettel – egy adat, ami 1,4 százalékkal nőtt 2012 óta.

 Ami az ázsiai márkákat illeti, ők elsősorban az otthonukhoz közelebb eső üzletfejlesztésre összpontosítottak. Egy-két nagyvállalaton kívül, az ázsiai kiskereskedők inkább érzik a kulturális különbségek, és amiatti konfrontáció hatását Európában vagy Amerikában, ezért inkább olyan piacok felé fordulnak (mint pl. Közel-Kelet), melyeket könnyebbnek ítélnek meg a piaci megjelenésre, különös tekintettel a mester franchise megállapodásokra.


népszerű a fórumban

Indul a Fröccsbusz franchise

A Fröccsbusznak jelenleg nincsen elérhető franchise ajánlata; egyéb együttműködési lehetőségekről közvetlenül a vállalatnál tudnak érdeklődni:E-mail:...

9 hozzászólás
utolsó 2016.06.14.
Indul a Fröccsbusz franchise

Üdvözlöm!Érdeklődni szeretnék milyen költségekkel jár a csatlakozás?E-mail:tcsb032@gmail.com

9 hozzászólás
utolsó 2016.06.07.
Husse márkabolt és bemutatóterem

A Husse márkabolt elérhetőségei: Cím: 1082. Bp. Horváth Mihály tér 2. Tel.: 0620-212-20-28 E-mail: hussedelpest@husse.hu Honlap:...

1 hozzászólás
utolsó 2015.01.14.
Garantált visszavásárlási programot indít a Tesla

Egy meglepő kommentben Elon Musk megjegyezte, hogy ahogy a Tesla folytatja terjeszkedését mégiscsak szüksége lehet franchise üzletekre a vállalati Tesla szalonok...

1 hozzászólás
utolsó 2014.10.26.
Indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék bővebb tájékoztatást kapni fröccsbusz üzemeltetésével és a költségekkel  kapcsolatban.  Tisztelettel: korosine

9 hozzászólás
utolsó 2014.02.11.
Franchise az állatok szerelmeseinek

Kedves Marton Margó! Kérem adja meg elérhetőségét és a napokban keresni fogjuk! Az önéletrajzát a magyarorszag@husse.com e-mail címre küldheti...

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.24.
Franchise az állatok szerelmeseinek

Tiszteletem! Nagyon tetszik ez a lehetőség és érdekelne is. További információkra lenne szükségem. Üdvözlettel. Marton Margó

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.23.
Indul a Fröccsbusz franchise

Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni a Fröccsbusz franchize lehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel!

9 hozzászólás
utolsó 2013.05.23.