Több évtizedes tapasztalatra építve

A Coffeeshop Company 30 országban több mint 300 helyen lelhető fel. A V4 országokban a pozsonyi székhelyű Tizia, spol. s r. o. 2007-ben szerzett exkluzív jogot a márka képviseletére.
Csütörtök
2015.12.17.
Komplett kávéházi csomagot és nagyobb hozzáadott értéket kínál a Coffeeshop Company legújabb koncepciója, az Espress It by CSC.
 

A Schärf Coffeeshop Company GmbH társaság a Schärf Group nemzetközi vállalat része, amely több mint hatvan éve van jelen a kávé üzletben. Maga a Coffeeshop Company márka 1999-ben jött létre a kávéfeldolgozás sokéves tapasztalatára, a kávéfogyasztás és -felszolgálás osztrák hagyományaira, valamint a kávéspecialitások modern elkészítési és fogyasztási trendjeire építve. Több évtizedes tapasztalatait felhasználva, a hálózat a közelmúltban egy új koncepciót indított útjára, elsősorban már működő vendéglátó ipari egységek tulajdonosai számára. A kávézó, étterem vagy hotel tulajdonosok az Espress it by Coffeeshop Company kávézó koncepcióval egyedivé tehetik üzletüket, és semmivel össze nem hasonlítható portfóliót kínálhatnak vendégeiknek.

Az Espress It by CSC koncepció kulcs tényezője az innováció, ami mind a portfólió rendszeres megújulásában, mind pedig a marketing megoldásokban, támogatásban tetten érhető. A franchise partnerek ráadásul franchise illeték (royalty) nélkül élvezhetik a folyamatos támogatást, tanácsadást és nemzetközi szintű gasztronómiai oktatásokat – így pedig egy, a régióbeli konkurensekkel szemben nagyobb hozzáadott érték elérését.

Az új koncepció egy komplett csomagot kínál a partnereknek, mely tartalmazza a forgalmazott kávét (100% magasföldi Arabica), a technológiát (a legmagasabb minőséget képviselő eszpresszó gépeket és darálókat) az elkészítéshez, bevált know-how-t, széles és minőségi portfóliót, valamint fejlesztéseket és segítséget az egyedi építészeti dizájn kialakításában.

Az Espress It by Coffeeshop Company (havi törlesztő részletekben vagy kávévásárlás formájában is finanszírozható) technológiai szett ára 9120 €, ami magába foglalja a szett leszállítását és beszerelését, rendszeres szervizt és gépbeállítást, az üzemeltető személyzet betanítását, havi logisztikát, üzemeltetési, befektetési és építészeti tanácsadást, a hálózati működtetés és a márkatámogatás hozzáadott értékét, illetve a technológia 5 év utáni cseréjének vagy megvásárlásának lehetőségét is.

Az Espress It kávézók termék szortimentjének törzsét a 26 féle kávés és meleg italok, shakek, üdítők és a 12 darabos, saját márkás tea-portfólió alkotják, amihez jönnek az édességek, melyek választékának meghatározása egyéni megegyezés és a franchise partnerek preferenciái alapján történik.


népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.