Mester partnert keres a pizza óriás

1960-ban Tom és James Monaghan 500 dollárért vásárolta meg a „DomiNick’s” pizzázót. A következő évben Tom egy Volkswagen Beetle-ért cserébe megszerezte testvére részét, és ”Domino’s” névre keresztelte át az éttermet. Mára a Domino’s a világ vezető pizza-szállító hálózatává nőtte ki magát. A közel 11 ezer Domino’s üzlet 96 százalékát franchise partnerek működtetik.
Kedd
2015.12.15.
Magyarország és a közép-európai régió felé fordítja hálózatfejlesztésének fókuszát a világ legnagyobb pizza házhoz-szállító franchise rendszere, a Domino’s Pizza.
 

Az 1960-ban alapított Domino’s Pizzát napjainkban a világ vezető pizza házhoz szállító rendszereként tartják számon. Minden nap több mint 1 millió ember fogyasztja a Domino’s termékeit a világ összes kontinensén, amelyet a 78 országban jelen lévő hálózat közel 11 ezer üzlete tesz lehetővé. 2015-tel a Domino’s ismét egy mozgalmas évet tudhat maga mögött a hálózatfejlesztést illetően, ugyanis az idei évben csak Európában 5 új piacon jelent meg a márka: Azerbajdzsán, Fehéroroszország, Grúzia és Portugália mellett a pizza őshazájában, Olaszországban is sikeresen megvetette lábát a hálózat. Azonban nincs megállás, a Domino’s folytatja a további expanziós lehetőségek feltárását, és a közeljövőben figyelmét az utolsó két még lefedetlen régióra irányítja – Közép-Európára és a Balti államokra. A Magyarországot is magába foglaló régió országaiban mester franchise partnerek bevonásával jelenne meg a hálózat.

A Domino’s mester franchise szerződés 10 évre biztosít exkluzív fejlesztési jogokat a jövőbeli magyarországi partner számára, amely további 10 évre meghosszabbítható, és a franchise együttműködéshez három franchise díj kapcsolódik. A mester partnerré válás feltételét képező, (500 ezer dollárban maximalizált) egyszeri belépési díj elsősorban a márka számára elérhető piaci potenciálra hivatott reflektálni, illetve a magyaországi piacnyitási folyamat néhány költségének (tárgyalások, oktatás, adminisztráció, know-how, védjegyek, stb.) fedezésére szolgál. Az üzletnyitási franchise díj éttermenként 10 ezer dollárt jelent, ami mellett még a rendszeres royalty díjjal kell minden franchise partnernek számolnia. Ez utóbbi az Egyesült Államokban a forgalom 5,5 százalékát jelenti, míg a nemzetközi partnereknek valamivel kevesebbet kell fizetniük.

Nem kell viszont marketing hozzájárulást fizetniük a Domino’s mester partnereknek, igaz a központ az értékesítés minimum 4 százalékban határozta meg azt az összeget, amit minden partnernek marketingtevékenységre kell költenie (ez általában helyi reklámot jelent, és a legtöbb mester franchise átvevő ennél többet is szívesen áldoz az értékesítés fejlesztésére).

A Domino’s franchise központja teljes körű támogatási rendszert biztosít partnerinek, amely a több évtizedes üzleti gyakorlatok és know-how átadása mellett tartalmaz támogatást egy helyi beszállítói hálózat kialakításához is mind az alapanyagok, mind pedig az üzletek belső és külső kialakításához kapcsolódóan. Utóbbi esetén ugyan az első két étterem berendezéseit, bútorokat és a felszerelést a franchise központtól kell beszerezni, hogy ezzel biztosítsák a megfelelő piaci megjelenést. A későbbiekben ez a két étterem mintául szolgál helyi asztalosok, bútorüzemek, szakemberek bevonásához, és végül egy helyi (olcsóbb) beszerzéshez.


népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.