Smart Ingatlan: már országszerte 19 helyen
A Duna House csoport az elmúlt években újabb és újabb, az ingatlanközvetítéshez szorosan illeszkedő szolgáltatást vezetett be Magyarországon. A cégcsoport 2014 nyarán elindította második franchise hálózatát, a SMART Ingatlant, amelyhez 2015 nyaráig kilenc, majd csak az elmúlt negyedévben újabb 8 franchise partner csatakozott. A SMART Ingatlan hálózat tagjaként a cégcsoport 2 saját irodát is működtet, valamint továbbiak nyitását tervezi.
„Úgy érezzük megfelelően időzítettük a SMART Ingatlan elindítását, a lakáspiacon tapasztalható felpezsdülés a franchise partneri szerződésekben is élénkülést hozott. Új partnereink között korábban más formában ingatlanozó szakemberek és a piacra újonnan belépők is vannak, akik kedvező lehetőséget láttak a Duna House csoport által kínált új franchise partneri lehetőségben, mivel a hálózatos működés eredményeit a DH számai is meggyőzően támasztották alá” – emelte ki Doron Dymschiz, aki testvérével, Guy Dymschiz-cel együtt a Duna House csoport társtulajdonosa és vezetője.
A Smart Ingatlan franchise rendszere megfelelő biztonságot és rugalmasságot biztosít a partnerek számára, egyfelől üzletük felépítéséhez, másrészt üzletmenetük megtartása mellett is élvezhetik az egységes rendszer előnyeit. Egy franchise partner akár több irodát is nyithat, ugyanakkor területi kizárólagossággal nem jár a partneri státus. Az ingatlanközvetítés mellett a cégcsoport mindkét franchise hálózatában (Duna House és SMART Ingatlan) elérhetők a pénzügyi termékek; lakáshitelek, biztosítások, és lakástakarék-pénztári termékek, illetve az egyéb szolgáltatások (értékbecslés, energiatanúsítvány, stb.) is.
A két hálózat azonos minőségű infrastruktúrát, IT-bázist használ, emellett a hálózatok tagjainak lehetősége van az egymás adatbázisában szereplő, kizárólagos megbízásként felvett ingatlanok kölcsönös értékesítésére és a megbízási díjak megosztására, ugyanakkor a két hálózat versenyez is egymással, ami a szolgáltatás minőségét tovább javítja.
„A többmárkás működési modell előnye, hogy jól működő infrastruktúrával és szolgáltatásokkal tudja kiszolgálni az egymás mellett dolgozó rendszereket, újabb ügyfélkört elérve, miközben a közel országos lefedettségű hálózatunk tovább bővülhetett” – összegzett Guy Dymschiz a Duna House csoport társtulajdonosa. „Ez a működési modell nem ismeretlen Európában vagy a tengerentúlon és a most körvonalazódó konjunktúra megfelelő környezetet teremtett számunkra ennek hazai meghonosításához.”
A Duna House csoport hosszú távon az ingatlanközvetítés és az ehhez kapcsolódó szolgáltatások piacán kíván regionális szereplővé válni, amelyhez a magyar tőkepiacról forrás bevonását is tervezi. A társaság a tőzsdén keresztüli forrásbevonás érdekében benyújtotta engedélyezésre a tervezett részvényértékesítésre és tőzsdei bevezetésre vonatkozó tájékoztatóját a felügyelethez. A cégcsoport nettó árbevétele 2014-ben elérte a 2,393 milliárd forintot, adózott eredménye pedig a 735 millió forintot.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Itthon is rengeteg elektromos rollert látni az utcákon, mint azt a Hopp bebizonyította egy nyereséges és gyorsan növekvő szegmensről van szó.
Új útra terelné a tradicionális automosást egy magyar franchise hálózat, a GreenLine. A nanotechnológiára építve, alacsony tőkeigénnyel és környezetbarát módon hódítaná meg a szektort.
Az üzleti ötletek mindössze 6 százaléka valósul meg, franchise-rendszerrel azonban jelentősen javítható ez az arány, mivel így a vállalkozás indításával járó kockázat nagymértékben csökkenthető.
A mindennapi hajtásban a legtöbben hajlamosak hanyagolni a közelgő egészségügyi problémákra utaló jeleket.
Egyre több a szemüveges, az optika piacon mégis hiány van.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Itthon viszonylag laza jogi környezetben működnek a franchise hálózatok de nyugaton komoly szabályoknak kell megfelelniük.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
népszerű a fórumban
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Mivel a rendszerünkhöz különböző vezetői szinteken lehet csatlakozni, mindenki eldöntheti kinek mi a sok!Itt vannak alternatívák, amik a jelen gazdaságban már nincsenek és...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Nem attól lesz valaminek létjogosultsága, mert egyes emberek azt mondják róla, hogy életképes! Ettől több kell: Működést kell igazolni,mert az eredmények juttatnak valamit...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Válaszolok rendszergazdaként és programalkotókét! Ebben az el anyagiasodott világban egy bármilyen pozícióhoz csak szimplán pénzért is hozzá lehet jutni és kapcsolatokkal. A...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Hol vannak a hozzászólások, fórumozók? Ha ez perspektivikus, akkor mi ez a csend? Vagy túl sok az 5 millió+áfa? üdvözlettel Erdei Ferenc
Prémium autószerviz hálózat épül
Sajnos nincs és nem is lehet \"prémium autós\" definíció. A futóműnek, féknek, közlekedésbiztonsági alkatrészeknek még a régebbi gépjárműveknél is kivállóan kell működniük....
Ismét Paris Smile a Syma-ban
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni az említett üzletilehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel
Szépség és franchise
Tisztelt cím! Szeretnék részletes tájékoztatást az üzleti lehetőségről!ombodieva@freemail.hu Köszönettel!
Szépség és franchise
Érdeklődöm van-e lehetőség a részletes tájékoztatásra a következő elérhetőségeken: mariann05@freemail.hu +36-30-5830028