A hangsúly a fejlesztéseken
A 2014. december 1-től 2015. május 31-ig tartó első üzleti félévben a Hennes&Mauritz (H&M) csoportszintű értékesítése 23 százalékkal, nyeresége pedig 18 százalékkal nőtt tavalyhoz képest – egy újabb félév, amikor az erős értékesítések nagyobb piacrészesedést eredményeznek a divatóriásnak. A legutóbbi félév után a nyár is meggyőző eredményekkel vette kezdetét, 2015 júniusában 14 százalékkal nőttek a forgalom a tavalyi év megegyező időszakához képest.
A márciustól május végéig tartó második negyedévben a H&M nagy hangsúlyt fektetett az online értékesítések fejlesztésére, aminek részeként 8 új országban, köztük Magyarországon indította el web-áruházát. Ezzel, valamint a svájci web-áruház őszi elindításával már 22 online piacon lesz jelen a svéd vállalat.
Az online expanzióval párhuzamosan a H&M májusban megnyitotta első üzletét Peru fővárosában, Limában, júniusban pedig Makaóban nyitott első ízben. Az idei évben a H&M összesen 400 új helyszínnel tervezi bővíteni kiskereskedelmi hálózatát, köztük az első üzletek kiépítésével 5 egyelőre ”meghódítatlan” piacon is: Makaó és Peru mellett még Tajvanban, Indiában és Dél-Afrikában is piacra lépne a divatóriás.
A H&M egy másik újítása, hogy idén júliusban elindítja legújabb kezdeményezését, a H&M Beauty koncepciót, melyet összesen 40 piac 900 H&M üzletében, valamint online fognak bevezetni. A kozmetikai, smink és testápoló termékek széles körét kínáló H&M Beauty egy azon fejlesztések közül, amivel a H&M termékkínálatának folyamatos szélesítésére törekszik.
„Az összes márkánk erősödött, és folytatódott az értékesítések növekedése az első félévben, melyek csoportszintű eredménye meghaladta a 100 milliárd svéd koronát. A profit szintén javult, a 19 százalékos növekedés remek eredmény, különösen a hosszú távú befektetéseink és törekvéseink következtében keletkezett magasabb költségek tükrében. Ugyan ezeknek a fejlesztéseknek jelenleg komoly költségvonzatuk van, mégis szükségesnek érezzük egy még erősebb H&M felépítéséhez” – mondta el Karl-Johan Persson vezérigazgató.
A H&M csoport portfóliója jelenleg 6 márkát tartalmaz, a névadó márka mellett a vállalathoz tartozik a COS, az & Other Stories, a Weekday, a Monki és a Chep Monday. Az egyre szélesedő szortiment segítségével a vállalat különböző stílusokat és különböző árkategóriákat tud biztosítani. A márkákban a közös, hogy osztoznak a vállalat üzleti filozófiájában: divat és minőség a legjobb áron, fenntartható módon.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.
A Uniqlo japán divatmárka egyre inkább a világ meghódítására tör saját és franchise üzletekkel bővítve kiskereskedelmi hálózatát. Idén az európai piacokon a fókusz.
A Levi Strauss & Co. tovább bővítené hálózatát, 2018-ban 100 új üzlet nyitását tervezi.
Az amerikai Forever 21 franchise partnere hazánkban és további 8 országban fejlesztheti a divatmárka hálózatát. Az első üzlet ősszel nyílik Romániában.
A divatmárka a saját tulajdonú márkaboltok számának csökkentése mellett a franchise üzletekre fog összpontosítani a jövőben.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Ír Használtruha – már Kecskeméten is
Üdv. Szeretnék én is boltot nyitni. Kaphatok bővebb információt a termékről? hunfenster@gmail.com
A kritikus első egység
Szintén induló vállalkozásokat támogat egy másik, - a Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH)által kiírt - pályázata is, aminek keretében a hazai K+F és innováció...
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Köszönöm
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsen - a franchise átadók által gyakran használt - havi franchise díj/royalty díj,...
Playersroom nyitás Szlovákiában
semmit nem is kell befizetni?