Új joghurtos franchise
A Jono Yogo 2013 nyarán nyitotta meg az első üzletét a budapesti Árkád bevásárlóközpontban. A kedvező fogadtatás, illetve a vásárlószám folyamatos növekedésének köszönhetően egy év alatt további három egységük nyílt meg más, frekventált fővárosi bevásárlóközpontokban. A hálózat alapítói felismerték, hogy a további növekedés, fejlődés leggyorsabb módja egy franchise rendszer kialakítása. Az azonos márkanév alatt futó, közös marketinggel és egységes arculattal rendelkező üzletek növekvő forgalommal, hatékonyan tudnak működni.
A frozen yogurt egy joghurt alapú fagylalt, amely cukormentes natúr változat mellett számtalan (főképp gyümölcsös) ízesítéssel megtalálható. A joghurt alap miatt nagyon könnyű, frissítő, és nem utolsó sorban egészséges. A Jono Yogo ráadásul sokkal színesebb, szélesebb választékot is vonultat fel, a vásárló kedvére válogathat a feltétek, öntetek és egyéb fagylalt kiegészítők (drazsék, kekszek, müzlik, cukorkák) között. Minden frozen yogurt gluténmentes, csökkentett cukortartalmú és csak 1,5 százalék zsírtartalommal rendelkezik. Az ízek között található cukor-, illetve laktózmentes változat is.
A vásárlók számára önmagában kreatív program a pohár tartalmának összeállítása, hiszen a Jono Yogot hatalmas szortiment, és kedvező ár/érték arány jellemzi. A fizetés súly alapján történik, a választás szabadságának köszönhetően pedig a lehetőségek és kombinációk száma a végtelenhez közelít.
A Jono Yogo főleg a fiatal korosztály körében nagyon népszerű. Az üzletek mérete 50-100 négyzetméter közé tehető. Az üzletek kialakításához 50.000 – 100.000 eurós kezdeti beruházásra van szükség.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
Az AI-forradalom hátán az étteremláncokkal közösen innovál a tech óriás.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2024. április 4-én megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.