Krízisben is édesen
A magyar kormány koronavírus elleni lépései váratlanul érintették a vendéglátási szektor szereplőit. Ugyanakkor a legtöbb hálózat gyorsan reagált, hogy a nullára csökkenő forgalom legalább egyrészét megmentse. Ebben a La Donuteria is sikeres volt.
A hálózat vezetése rövid időn belül elindította a saját házhozszállítási megoldását, hogy minél előbb el tudja juttatni édességeit a vásárlóihoz: "Hálásak vagyunk, hiszen azt látjuk, hogy vásárlóink ismét bebizonyították, hogy elkötelezettek a márkánk és a fánkjaink iránt. Hála nekik, forgalmunkat majdnem a bezárások előtti szintre vissza tudtuk hozni." mondta a hálózat tulajdonosa, Stranák Peter, habár hozzáadta, hogy a rendszer fejlesztése tovább zajlik. A La Donuteria 12 hónap alatt 50 egységre szeretné kiterjeszteni hálózatát, hogy ezzel Európa legnagyobb fánk brandjévé váljanak.
Gyors reakció és jogi tanácsadás
Stranák Peter szerint a jelenlegi krízisben előnybe kerülnek a franchise hálózatok. Számos nagyvállalati alkalmazott el fogja veszteni most a munkahelyét és elkezdenek majd gondolkodni egy saját vállalkozás indításán, hogy ne kelljen többé másnak dolgozniuk. A forgalmas csomópontokon elhelyezkedő ingatlanok kínálatában is változásra lehet számítani. "Meggyőződésem, hogy a kézműves fánk-trend még gyerekcipőben jár Európában. Erősségünk, hogy egy megengedhető élményt kínálunk, amelyre még a legrosszabb pillanatokban is igényt tartanak az emberek." adta hozzá a tulajdonos.
A virtuális térbe való áthelyezkedés megkönnyítése érdekében el kellett kerülnie a franchise központnak, hogy átvevőinek kimagasló házhozszállítási díjakat kelljen fizetnie. Ezért a hálózat saját online rendszert épített ki, melynek köszönhetően a teljes árrés a partnereknél marad. Ezzel egyidejűleg a központ 50%-kal csökkentette a franchise házhozszállítási díjait. Továbbá jogi tanácsadást is nyújtanak - például az ingatlanok bérleti díjának újratárgyalásában és átmeneti engedmények kialkudásában.
A hálózat viszont nem állt meg itt. "A partnereinkkel közösen, minden városban, ahol jelen vagyunk hetente adományokat osztunk a "frontvonalon" dolgozóknak, nővéreknek, doktoroknak, rendőröknek, egészségügyi dolgozóknak és a rászorulóknak." mondta Stranák Peter, hozzáadva, hogy az akcióra külön kampányt indítottak, melyben mindegyik vásárlójuk, illetve követőjük részt tud venni. Az összegyűjtött adományokból pedig a La Donuteria fánkokat készít, melyeket az egészségügyi dolgozók között oszt majd szét.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
Az AI-forradalom hátán az étteremláncokkal közösen innovál a tech óriás.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.