Agresszív terjeszkedés Kínában
Starbucks kávézóval szinte minden nagyvárosban találkozhatunk világszerte. A Seattle városában alapított kávé óriás 1971-es alapítása óta hatalmas hangsúlyt fektet a nemzetközi terjeszkedésre, mint növekedése kulcsára. Közel 50 év alatt, 2019-re sikerült elérnie a vállalatnak, hogy több egységgel rendelkezzen az Egyesült Államokon kívül, mint azon belül. Ez az állapot többek között a kínai terjeszkedésnek is köszönhető.
Az Ázsiában agresszíven terjeszkedő hálózat leggyorsabban növekvő piaca jelenleg Kína, ahol összesen 148 városban több mint 3.500 egységgel van jelen. Belinda Wong, a kínai terjeszkedésért felelős ügyvezető igazgató nyilatkozata szerint ma minden 15. órában nyílik egy új Starbucks az országban. A vállalat gyakran gyorsabban vezeti be legújabb innovációit az ázsiai piacokon, mint odahaza az USA-ban. Jó példa erre, hogy Peking, Shanghai és további 11 kínai város összes Starbucks kávézója kínál már házhozszállítást is, míg az amerikai piacra a cég 2019 tavaszáig kívánja bevezeti a szolgáltatást, első lépésben kétezer egységben.
Érezhető, hogy a franchise hálózat bízik Kínában, illetve az ázsiai és csendes-óceáni piacokban: a 2019-es költségvetési évben az új nyitások számának nagyjából fele ebben a térségben várható majd. Érdekesség, hogy a kávézó piacon újnak számító Luckin Coffee is rástartolt Kínára, a Starbucks-hoz hasonló agresszív terjeszkedésre készül, melynek jele, hogy már most megvásárolt közel 2.000 üzlethelyiséget. Abban biztosak lehetünk, hogy az amerikai óriás nem marad versenytársak nélkül.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
Az AI-forradalom hátán az étteremláncokkal közösen innovál a tech óriás.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2024. április 4-én megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.