Nemzetközi hálózat a stabilitás garanciája

Így utazunk mi
Így utazunk mi / A legnépszerűbb úti célok a magyarok körében Törökország, Görögország és Bulgária voltak, de jelentősen nőtt a hajóutak és a körutak népszerűsége is a tavaly nyári szezonban.
Fotó: Neckermann Magyarország
Hétfő
2019.02.18.
Kétszámjegyű forgalomnövekedéssel és új hotelmárkát is magába foglaló, bővülő kínálattal robog a Neckermann Magyarország.
 

Tovább növelte árbevételét a Neckermann Magyarország: a tavaly szeptember végén zárult, 2017/2018-as üzleti évben a társaság 18,4 milliárd forintos forgalmat ért el az egy évvel korábbi 16,2 milliárd forintot követően – mondta el Békefi Veronika, a Neckermann Magyarország ügyvezető igazgatója sajtótájékoztatón, Budapesten.

A Thomas Cook-Neckermann konszern magyarországi leányvállalata 1993-ban alakult, mára a hazai turisztikai piac meghatározó szereplőjévé vált. A Neckermann Magyarország jelenleg 26 saját és több mint egy tucat franchise egységgel (márkaüzlettel), valamint többszáz partner irodával, valamint online értékesítési felületével az ország teljes területét lefedi.

A magyarországi Neckermann stabilitásának egyik garanciája az Európában 15 országban jelenlévő, évente 20 milliónál több utast utaztató és közel 22 ezer alkalmazottat foglalkoztató Thomas Cook nemzetközi konszern, amelynek szállodái akár a lehető legkülönlegesebb úticélokon is ott vannak. A Thomas Cook csoport nyolc saját szállodamárkája egyre hangsúlyosabb a Neckermann magyarországi értékesítésében” – emelte ki az ügyvezető igazgató.

Remo Masala, a Thomas Cook csoport kreatív igazgatója bejelentette: Cook's Club elnevezéssel új dizájn szállodamárkát hoztak létre a legfiatalabb, 25 és 39 év közötti, Y-generációnak. Idén hét hotelt alakítanak át az új dizájnnak megfelelően: Törökországban, Olaszországban, Görögországban, Spanyolországban, Egyiptomban nyílik ilyen szálloda. Közölte: 96 százalékos foglaltsággal üzemelt a tavaly tesztjelleggel megnyitott első, Cook's Club dizájn hotel Krétán.

Az új szállodák legfőbb sajátossága a dizájn mellett a fiatalos stílus, az igényes gasztronómia, és a digitális generációk minden igényét kiszolgáló szolgáltatások, mint a korlátlan wifi és a napszaknak megfelelő zene, DJ-k. A hotelben a fizetés mikrochip-karkötővel vagy előre feltöltött kártyával történik, készpénzmentesen.