Világhódító úton a Sakáltanya
A “Föld leghíresebb italbárja” nemzetközi terjeszkedésbe kezdett. Az első Sakáltanya (Coyote Ugly) 1993-ban, 25 évvel ezelőtt nyitott meg New Yorkban köszönhetően egy 24 éves lánynak, Liliana ‘Lil’ Lovell-nek, aki úgy döntött, maga mögött hagyja a Wall Streetet és olyan munkába vág, ami igazán közel áll hozzá. Eldöntötte, hogy semmi sem térítheti el céljától, az általa megálmodott üzleti koncepciótól. Így született meg a Sakáltanya, ahol gyönyörű lányok szórakoztatják a vendégeket, finom italok mellett. Ez az egyszerű koncepció mára meghódította a világot. Negyed évszázaddal elindulása után, a Sakáltanya kultúra mindenhol szembejön velünk, legyen szó a reklámokról, TV sorozatokról, filmekről vagy a világ 25 pontján megtalálható hálózatról. A sokak által ismert márka hatalmas lendülettel fejlődik, már hét országban van jelen. Jelenleg kulcsfontosságú piacokon zajlik a hódítás, így például Európában egyelőre az Egyesült Királyságban nyílnak az első egységek, de a Sakáltanya elérkezettnek látja az időt ahhoz, hogy mélyebbre hatoljon a kontinensen.
Az eddig elért sikerek még csak a kezdetet jelentik, úgy tűnik semmi nem állíthatja meg a Coyote Ugly terjeszkedését. „Egyedülálló dolog az, hogy egy ekkora márka elérhető nemzetközi franchise partnerek számára” – nyilatkozta Justin Livingston. A világhírű márka, amely híres a sakálok, azaz a felszolgálok szórakoztató szolgáltatásairól, népszerű nemcsak a turisták, hanem a helyi fogyasztók körében is. A hálózat egységei egyszerre kínálják egy parti- és italbár, valamint egy szórakoztató helyszín élményét – a látogatók ihatnak egy (vagy több) italt, koktélt, miközben gyönyörködhetnek a sakálok szórakoztató műsorában, táncukban, énekükben. A Sakáltanya egy olyan élmény, amely mindig visszacsábítja a betérő vendégeket.
A Coyote Ugly franchise központ elsősorban olyan franchise partnereket keres, akik kellő tapasztalattal és elhivatottsággal rendelkeznek a vendéglátóiparban ahhoz, hogy sikerre vigyék ezt a nagy vonzerővel bíró márkát. A bárok olyan területeken, nagyvárosokban képesek megfelelően működni és növekedni, ahol nagy számban vannak jelen turisták és helyi fogyasztók egyaránt. A tapasztalatok azt mutatják, hogy a vendégek nem restek sorban állni azért, hogy ők is részesei legyenek a Sakáltanya élménynek. „Elképesztő érzés, amikor egy új helyszínen nyitunk egy új egységet. Az érdeklődés hatalmas és azonnali. Arra törekszünk, hogy a legmegfelelőbb franchise partnereket találjuk meg a világ összes pontján, akik képesek bevezetni és sikerre vinni a márkát az új piacokon. Izgalmas látni, ahogy a partnereink agresszívan terjeszkednek, és meghódítják a hozzájuk tartozó régiókat. Az eddigi nemzetközi nyitásainkat rendre siker koronázta, ez nagy öröm számunkra és mindig nyitottak vagyunk az új piacok irányába” – tette hozzá Livingston.
A Sakáltanya egy olyan nemzetközi franchise programot kínál a kiválasztott partnerek számára, amely sok izgalmat, teljeskörű támogatási rendszert és természetesen profitot kínál a befektetők részére. A lehető legerősebb támogatási rendszerrel olyan metódusokat alkalmaz, amely hozzájárul a bárok sikeres működéséhez, valamint alkalmazkodik a helyi piacokhoz és elvárásokhoz is, így kínálva rugalmasságot mind a befektetők, mind a fogyasztók számára.
A Sakáltanya franchise programja emellett magába foglalja a teljes körű képzését a befektető tulajdonosoknak, managereknek, üzletvezetőknek és alkalmazottaknak. Emellett az egységek kialakításában, működtetésében, a megfelelő marketing stratégia kidolgozásában is segít a franchise központ.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Itthon is rengeteg elektromos rollert látni az utcákon, mint azt a Hopp bebizonyította egy nyereséges és gyorsan növekvő szegmensről van szó.
Új útra terelné a tradicionális automosást egy magyar franchise hálózat, a GreenLine. A nanotechnológiára építve, alacsony tőkeigénnyel és környezetbarát módon hódítaná meg a szektort.
Az üzleti ötletek mindössze 6 százaléka valósul meg, franchise-rendszerrel azonban jelentősen javítható ez az arány, mivel így a vállalkozás indításával járó kockázat nagymértékben csökkenthető.
A mindennapi hajtásban a legtöbben hajlamosak hanyagolni a közelgő egészségügyi problémákra utaló jeleket.
Egyre több a szemüveges, az optika piacon mégis hiány van.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2024. április 4-én megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Mivel a rendszerünkhöz különböző vezetői szinteken lehet csatlakozni, mindenki eldöntheti kinek mi a sok!Itt vannak alternatívák, amik a jelen gazdaságban már nincsenek és...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Nem attól lesz valaminek létjogosultsága, mert egyes emberek azt mondják róla, hogy életképes! Ettől több kell: Működést kell igazolni,mert az eredmények juttatnak valamit...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Válaszolok rendszergazdaként és programalkotókét! Ebben az el anyagiasodott világban egy bármilyen pozícióhoz csak szimplán pénzért is hozzá lehet jutni és kapcsolatokkal. A...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Hol vannak a hozzászólások, fórumozók? Ha ez perspektivikus, akkor mi ez a csend? Vagy túl sok az 5 millió+áfa? üdvözlettel Erdei Ferenc
Prémium autószerviz hálózat épül
Sajnos nincs és nem is lehet \"prémium autós\" definíció. A futóműnek, féknek, közlekedésbiztonsági alkatrészeknek még a régebbi gépjárműveknél is kivállóan kell működniük....
Ismét Paris Smile a Syma-ban
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni az említett üzletilehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel
Szépség és franchise
Tisztelt cím! Szeretnék részletes tájékoztatást az üzleti lehetőségről!ombodieva@freemail.hu Köszönettel!
Szépség és franchise
Érdeklődöm van-e lehetőség a részletes tájékoztatásra a következő elérhetőségeken: mariann05@freemail.hu +36-30-5830028