A BENU az év franchise hálózata
2018. február elsején 12. alkalommal került megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség Díjkiosztó Gálája, ahol évről évre az elmúlt időszak legkiemelkedőbb franchise hálózatait, valamint franchise átvevőit díjazzák. A díjkiosztóval egybekötött gálavacsorára az idei évben a Boscolo Budapest Hotelben került sor. A gála estet a Szövetség egykori és jelenlegi tagjai és tisztségviselői, valamint több külföldi díszvendég is megtisztelte jelenlétével, köztük az Európai Franchise Szövetség számos tisztségviselőjével.
A franchise díjak idén kilenc különböző kategóriában kerültek kiosztásra a pályázók között, akik a Magyar Franchise Szövetség rendszergazda tagjai, valamint a hozzájuk tartozó franchise átvevők közül kerültek ki egy szakértői-szakmai zsűri döntése alapján.
2017. Év Franchise Hálózata a BENU Gyógyszertár lett. A BENU márka már 5 éve van jelen a magyar piacon, és ez idő alatt a gyógyszerpiac vezető kiskereskedelmi márkájává fejlődött. A márka ismertsége a fővárosban eléri a 92, országosan pedig a 74 százalékot.
2017 Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata címet a 2014-ben alapított a SMART ingatlan hálózat érdemelte ki, amely 2017 végén már közel 30-ra növelte egységei számát.
A 2017. Év Külföldön Sikeresen Terjeszkedő Hálózata a DIEGO. A hálózat több mint 150 üzletével a Kárpát-medence laminált padló, szőnyeg, függöny, valamint tapéta piacának meghatározó szereplője. Romániában 34, Szlovákiában 19 áruházuk működik, 2017-ben pedig a cseh expanzíó első lépéseként Prágában is megnyílt az első DIEGO egység.
Az Év Innovatív Franchise Hálózata díjat az Alma Gyógyszertárak hálózatnak ítélték oda az Alma Okosvény alkalmazás – egy Európában egyedülálló szolgáltatáscsomagot tartalmazó applikáció bevezetéséért.
A 2017. Év Brand Innovation Díját a Logiscool programozó iskolahálózat kapta. A Logiscool 6-18 éves korú diákokat tanít programozni, innovatív, kreatív környezetben, egyetemista oktatók segítségével.
A 2017. Év Marketing Díját a Stilianos Babauszoda nyerte el, amely jelenleg az első és egyetlen babauszoda franchise hálózat Magyarországon. A Stilianos saját maga által kifejlesztett, egyedi módszerével új alapokra helyezte a babaúszás szó fogalmát a köztudatban.
A 2017. Év Internet Média és Web Díját az alapításának 20. évfordulóját tavaly ünneplő Fornetti nyerte el az év elején indított új online kommunikációs stratégiájának köszönhetően.
A 2017. Év Franchise Átvevője Bernei Gergely, a Duna House franchise hálózat partnere, aki 8 év alatt 5 franchise irodát nyitott és üzemeltet Budapesten.
Az Év Fiatal Sikeres Franchise Átvevői pedig Farkas Melinda és Buday Bence, akik 2013. óta példamutató hozzáállással üzemeltetik Óbudán High-Care Cosmetics szépségszalonjukat.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A teljesen új megközelítéssel dolgozó My Infraslim hálózat hazánkban folytatja a franchise terjeszkedését. A szlovén franchise rendszer már 15 infra stúdióval rendelkezik a saját piacán, most pedig elérkezettnek látták az időt, hogy Magyarországon is megnyissák az első szalonjukat.
Vállalkozóként az ember számos nehéz üzleti döntés elé áll, az egyik ilyen lehet az, hogy belevágjon-e egy saját franchise hálózat építésébe?
A Magyar Franchise Szövetség májusban ismét megrendezi a nagysikerű franchise képzését. Az előadásokon a résztvevők megismerkednek a franchise rendszer alapjaival, működésével, a sikeres hálózatépítéssel, a kézikönyvek elkészítésével és a partnerkeresés fortélyaival.
Egy érdekes megfigyelés állhat egyes szolgáltatások sikere mögött.
A sikeres marketing elengedhetetlen eleme, hogy fel tudjuk tenni a megfelelő kérdéseket. Minden kérdés egy spektrumon helyezkedik majd el attól függően, hogy mennyire cél- vagy kivitelezés-orientált.
legolvasottabb
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2024. április 4-én megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
Szeretettel várjuk önt is április 4-én a Lurdy Házba az évtized első hazai franchise kiállításán.
népszerű a fórumban
Az értékváltás szükségessége
Idén is megrendezésre kerül a felelősen gondolkodó és cselekvő emberek éves találkozója! A "Magyar Fenntarthatósági Csúcs 2014" konferencia fókuszában a...
Új támogatás innovatív kkv-knak
Az Európai Bizottság szerdán megjelentette a Horizont 2020 keretprogram első pályázati felhívásait!! A pályázati kiírások megtekinthetőek ide kattintva. A Nemzeti...
Fiatal vállalkozók támogatása
Újabb régiókban érhetőek el a fiatalok vállalkozóvá válásának támogatása a konvergencia régiókban című pályázat kitöltőprogramjai! 2014. július 1-én a...
Még gyerekcipőben
A nagy érdeklődésre való tekintettel 2014. január 15-én megrendezésre kerül a HUMÁN-ERŐ-TÉR 2!! Jelentkezési határidő nagyvállalatok és kkv-k számára:...
A hónap végéig nevezhet honlapjával
Kihirdették "Az Év Honlapja" pályázat nyerteseit!! A pályázatra idén 333 nevezés érkezett - a tavalyihoz hasonlóan az idei évben is a legtöbb pályázat a...
Hogyan szakíthat a franchise átadóval?
Kedves Mihály! Általában a franchise vagy belépési díjat az átadott know-how (kézikönyv, képzés, stb.) és védjegyhasználati jog (plusz beletartozhatnak a...
Hogyan szakíthat a franchise átadóval?
Tisztelt Cim! A Fornetti-vel van frenchise szerződésünk amelyet most fel kell mondanunk, mert megszüntetjük az üzletet.A szerződés megkötésekor fizettünk 300000...
Eladó a MosóMedve Wash&Dry
4 MosóMedve Wash&Dry mosoda található Budapesten: III. ker., Pethe Ferenc tér 1. III. ker., Ágoston utca 3. XIII. ker., Kárpát utca 22. XI. ker., Lágymányosi utca...