Duplázás 2020-ra
A Diego lakberendezési áruházlánc 16,3 milliárd forint árbevételt ért el tavaly, 14,8 százalékkal többet az előző évinél. 2017-re a forgalom 16 százalékos növekedését várja a társaság, így 18,9 milliárd forint forgalom a terv – közölte a Diego Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. Tájékoztatásuk szerint a társaság árbevétele az elmúlt öt évben csaknem 80 százalékkal nőtt; 2020-ig újabb, körülbelül 80 százalékos növekedés és 25 milliárd forint nettó árbevétel elérése a cél.
A 25 éve alapított, magyar központú Diego 1996-ban kezdte felépíteni franchise hálózatát, azóta padlóburkoló szakkereskedő láncból lakberendezési áruházhálózattá vált. Jelenleg három országban 145 Diego szakáruház működik, a 96 magyarországi mellett Romániában 32, Szlovákiában pedig 17 helyen.
Magyarországon még 6-8 településen van lehetőség Diego áruház nyitására, külföldi üzleteik számát pedig 2020-ig duplázni fogják, a három országban így összesen 200 Diego bolt lesz. A fejlesztési tervekben az idén 6-6 új bolt indulása szerepel Szlovákiában és Romániában – közölte a vállalat.
A Diego 1992-ben kiskereskedelmi tevékenységgel és kiállítási szőnyegezéssel indult el, majd rövid időn belül vidéki kiskereskedők folyamatos kiszolgálásával bővítette tevékenységi körét. Nagykereskedelmi szolgáltatásaik teremtették meg a franchise hálózat alapjait. A Diego hálózat ma már meghatározó szerepet tölt be a Kárpát-medence laminált padló, darabszőnyeg, padlószőnyeg, PVC-padló, függöny, lakástextil, tapéta és az ezekhez tartozó kiegészítő termékek piacán.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2024. április 4-én megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.