A Tim Hortons megérkezett Európába

A kávé- és fánkkülönlegességek mellett a Tim Hortons többek közt reggeliket, snackeket, panini szendvicseket, salátákat és péksüteményeket is kínál vendégeinek.
Szerda
2016.09.07.
A kávéjáról és fánkjairól ismert kanadai gyorsétteremlánc hálózatfejlesztésének következő állomása Nagy-Britannia.
 

A Tim Hortons anyavállalata, a Restaurant Brands International (RBI) a közelmúltban jelentette be, hogy egy mester franchise társvállalatot hozott létre Nagy-Britanniában, amely a márka számára az első ilyen típusú kezdeményezés Európában. A közösvállalat lesz a Tim Hortons márka mester franchise partnere, és így a felelős a hálózat- és márkafejlesztésért Angliában, Skóciában és Walesben. Daniel Schwartz, az RBI ügyvezetőigazgatója nem akart megosztani pontos adatokat a tervezett Tim Hortons egységek számát illetően, azonban annyit elárult, hogy „a nagyobb versenytársak többszáz étteremmel rendelkeznek a piacon. A mi terveink pedig ambiciózusok.

Az RBI júliusban jelentett be hasonló együttműködést a Fülöp-szigeteken, ahol szintén egy közösvállalat kezdte meg mester franchise partnerként a Tim Hortons márkafejlesztést. Míg a Fülöp-szigetek az ázsiai piac zászlóshajójaként is funkcionál, úgy a mostani, nagy-britanniai piacra lépés a kontinentális Európa előtt nyithatja meg a kapukat. „Ez a megállapodás annak a tervünknek a része, hogy a világ minden részére elvigyük a Tim Hortons márkát. Nagy-Britannia egy vonzó piac erős és fejlődő kávékultúrával, így tökéletes koncepciónk számára” – mondta el Daniel Schwartz, és hozzátette, az expanzió kezdetben Angliát, Skóciát és Walest érinti majd.

Az 1964-ben alapított Tim Hortons Kanada ikonikus kávézó- és étteremlánca, melyhez – 2016. júliusi állás szerint – összesen 4 464 étterem tartozott Kanadában, az Egyesült Államokban és a Közép-Keleten. A Tim Hortons 2014-ben egyesítette erőit az amerikai Burger King gyorsétteremlánccal az RBI égisze alatt, ami elsősorban pont a gyors expanzió reménye miatt volt vonzó a kanadai franchise hálózat számára. Ennek megfelelően a Tim Hortons tavaly novemberben tovább erősítette pozícióját az Egyesült Államokban, amelyet követett az ázsiai, majd a mostani európai megjelenés.


népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.