Hatalmas, kiaknázatlan piac
Szeptember 28-30. között Moszkvában kerül megrendezésre a 14. BUYBRAND nemzetközi franchise kiállítás és vásár. Már a tavalyi évben is 15 ország (Oroszország mellett többek közt Németország, Ausztria, Egyesült Államok, Nagy-Britannia, Dél-Korea, Egyesült Arab Emírségek vagy Olaszország) 162 márkája képviseltette magát, és állított ki az expón. Az idei expón pedig közel 200 kiállító franchise márkára számítanak a szervezők, melyek közül több mint nyolcvanan már a tavalyi kiállítás alatt regisztráltak a rendezvényre. Már egy évvel ezelőtt biztosra mondta részvételét a 2016-os Buybrand expón többek közt a Hilton, Wyndham Hotel Group, Coffeeshop Company, Sportmaster, Columbia, Sketchers, Century 21 vagy a Domino’s pizza.
Oroszország minden szegletéből érkeznek üzletemberek, befektetők és vállalkozók a Buybrand expóra azzal a kifejezett szándékkal, hogy megvásároljanak egy franchise koncepciót és megtanulják, hogyan tudják hatékonyan menedzselni franchise üzletüket. Köztük nagy számban vannak azok, akik egy régióra vagy akár az egész országra kiterjedő mester franchise lehetőségben gondolkoznak – elsősorban talán ők jelenthetik az oroszországi megjelenésben gondolkodó magyar franchise márkák célközönségét is.
Az előző évi tapasztalatok alapján, a szervezők az idén több mint ötezer vállalkozó részvételére, összesen pedig közel tízezres látogatói létszámra számítanak. Ekaterina Soyak, a szervező EMTG vállalat ügyvezető-igazgatója szerint a vállalkozók részéről tapasztalható magasszintű érdeklődés részben azzal magyarázható, hogy „a jelenlegi piaci helyzetben az emberek úgy gondolják, sikeresebbek lehetnek egy franchise koncepció megvásárlásával, mint egy teljesen új vállalkozás beindításával.”
Persze a vállalkozók és cégvezetők nemcsak kizárólag azért látogatnak el a BUYBRAND expóra, hogy üzletet vásároljanak, hanem azért is, hogy megismerjék a sikeres üzletvezetés minden szükséges elemét, eszközét: a legújabb felszereléseket, termékeket, ingatlan, banki, jogi és egyéb szolgáltatásokat. Éppen ezért az expón való részvétel kiváló alkalmat kínál partneri együttműködések kialakításához is gyártókkal, beszállítókkal, disztribútorokkal, média vállalatokkal, stb.
A Buybrand expó tehát remek lehetőség, hogy egy saját vállalkozás indításával pénzügyileg függetlenné váljon, hogy megtudja, melyik üzleti koncepció illik Önhöz a leginkább, diverzifikálja üzleti kapcsolatait megbízható és jólismert vállalatokkal, személyesen találkozzon vezető franchise szakértőkkel, hogy máshol nem elsajátítható, gyakorlati tudást szerezzen vagy csak egyszerűen, hogy összehasonlítsa többszáz franchise márka ajánlatát.
A BUYBRAND Expo hivatalos partnere a PROFIT system és a Magyar Franchise Szövetség is.
További információ a rendezvény honlapján.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Honnan tudjuk mennyire komoly egy árvíz vagy tornádó? Elég kérni egy gofrit és kiderül.
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Októberben került sor a varsói franchise expóra, Kelet-Közép-Európa legnagyobb ilyen jellegű kiállítására. De jövő év elején sem áll meg az élet külföldön.
Sokszor írunk Amerikáról, vagy csak úgy általánosságban a világról. De kevés tanulmány foglalkozik azzal, mit várhatunk a saját környezetünkben, városainkban.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2024. április 4-én megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Az értékváltás szükségessége
Idén is megrendezésre kerül a felelősen gondolkodó és cselekvő emberek éves találkozója! A "Magyar Fenntarthatósági Csúcs 2014" konferencia fókuszában a...
Új támogatás innovatív kkv-knak
Az Európai Bizottság szerdán megjelentette a Horizont 2020 keretprogram első pályázati felhívásait!! A pályázati kiírások megtekinthetőek ide kattintva. A Nemzeti...
Fiatal vállalkozók támogatása
Újabb régiókban érhetőek el a fiatalok vállalkozóvá válásának támogatása a konvergencia régiókban című pályázat kitöltőprogramjai! 2014. július 1-én a...
Még gyerekcipőben
A nagy érdeklődésre való tekintettel 2014. január 15-én megrendezésre kerül a HUMÁN-ERŐ-TÉR 2!! Jelentkezési határidő nagyvállalatok és kkv-k számára:...
A hónap végéig nevezhet honlapjával
Kihirdették "Az Év Honlapja" pályázat nyerteseit!! A pályázatra idén 333 nevezés érkezett - a tavalyihoz hasonlóan az idei évben is a legtöbb pályázat a...
Hogyan szakíthat a franchise átadóval?
Kedves Mihály! Általában a franchise vagy belépési díjat az átadott know-how (kézikönyv, képzés, stb.) és védjegyhasználati jog (plusz beletartozhatnak a...
Hogyan szakíthat a franchise átadóval?
Tisztelt Cim! A Fornetti-vel van frenchise szerződésünk amelyet most fel kell mondanunk, mert megszüntetjük az üzletet.A szerződés megkötésekor fizettünk 300000...
Eladó a MosóMedve Wash&Dry
4 MosóMedve Wash&Dry mosoda található Budapesten: III. ker., Pethe Ferenc tér 1. III. ker., Ágoston utca 3. XIII. ker., Kárpát utca 22. XI. ker., Lágymányosi utca...