Amerika legjobb ízei
A Lawry’s The Prime Rib egy, a legjobb minőségű steakekre és azok asztal melletti, ezüst tálcán történő felszolgálására specializálódott étteremlánc, melynek egységeiben az ötcsillagos menüket meghitt és jellegzetes vendégszeretettel ötvözve szolgálják fel. A családi tulajdonban lévő vállalat több mint 75 éve teremt legendás hangulatot vendégei számára. A franchise rendszer 1996-os bevezetésének köszönhetően pedig a 4 családi tulajdonú étterem mellett, további 6 működik franchise partnerek keze alatt nemzetközi helyszíneken.
Amikor Lawrence (”Lawry”) Frank és Walter Van de Kamp 1938-ban megnyitották az első Lawry’s éttermet Kaliforniában, akkor az első 6 hónapban mindössze egy főétel szerepelt a menüben, méghozzá a ”Prime Rib” steak. Az azóta eltelt időszak alatt azért a menü bővült, és mára a választék részét képezik a kiváló minőségű marhahúsok mellett a halak és tenger gyümölcsei is.
Jelenleg 4 Lawry’s étterem található az Egyesült Államokban, mind az alapítók leszármazottjainak tulajdonában. A saját éttermek mellett – elsősorban a nemzetközi expanzió megvalósításának módjaként – a vállalat a ’90-es években útjára indította franchise rendszerét, mellyel első lépésben a csendes-óceániai régiót fedte le – nyílt Lawry’s franchise étterem már Osakában, Tokóban, Hong Kongban, Taipeiben, Szöulban és Szingapúrban is. William Edwards, a márka nemzetközi terjeszkedéséért felelős EGS vállalat igazgatója azt mondja, most az európai piacok meghódításához jött el az idő, elsősorban a kelet-közép-európai piacokkal, köztük Magyarországgal a fókuszban.
„Mivel a Lawry’s egy kiváló, prémium minőséget képvisel, ezért olyan franchise érdeklődőket keresünk, akik maximálisan elkötelezettek a koncepció, és annak fejlesztése mellett a helyi piacon. Feltétel emellett, hogy jól szervezett és pénzügyileg erős cégek jelentkezését várjuk, amelyek rendelkeznek tapasztalattal a gasztronómia és vendéglátás területén, illetve, amelyek egy előkelő helyen is tudják finanszírozni Lawry’s éttermük megnyitását” – avatott be William Edwards a mester franchise partnerrel szemben támasztott követelményekbe. A teljes beruházás mintegy 4 millió dollár.
Annak érdekében, hogy az étterem specialitásainak felszolgálása feledhetetlen élmény legyen, Lawrence Frank tervezett egy speciális étel-kocsit, amelyen az ételeket készítik el a vendég szeme előtt. A berendezés rozsdamentes acélból készül, súlya 320 kg és egy kisebb vagyonba kerül.
A Lawry’s éttermek alapterülete tipikusan 600-1200 m2 között van, és a meghitt és elegáns belső tér a jellemző. Edwards elmondása szerint a franchise központ segít a megfelelő helyszín kiválasztásában, az étterem tervezésében és berendezésében. „A franchise partner és a személyzet, akiknek feladata lesz az étterem irányítása a helyi piacon, a vállalat amerikai központjában vesz részt egy összetett képzési programban, melynek során három hetet a legelső, Beverly Hills-i étteremben töltenek el, majd további hármat a Los Angeles-i egységben” – mondta el William Edwards.
Az ügyvezető-igazgató hozzátette, hogy a jövőbeli magyarországi franchise partner teljes körű támogatásra számíthat az étterem megnyitása után is. „A franchise partner természetesen minden szükséges marketing, reklám és promóciós anyagot is megkap”.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
Az AI-forradalom hátán az étteremláncokkal közösen innovál a tech óriás.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2024. április 4-én megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.