saját vállalkozás
Ajándék vagy kenőpénz?
Körültekintőnek kell lennie, ha üzleti partnerének ajándékot vásárol, hogy ne lépje át a diszkréció határait.
Vállalkozz határok nélkül!
Az országhatár sokszor megállítja egy vállalkozás bővülését és a magyar piac egy hamar kinőhető terep a terjeszkedni vágyóknak. Ilyenkor felmerül a kérdés: merre lehet elindulni?
Sokat spórolhat, aki gyakornokot alkalmaz
Április végéig pályázhatnak a munkáltatók a fiatalok elhelyezkedését segítő gyakornoki programban.
Olcsó és könnyen követhető
A világháló változatos, a hagyományos médiumoknál jóval olcsóbb hirdetési lehetőségeket kínál, úgy, hogy ezeknek a promócióknak a hatékonysága egyszerűen mérhető.
Fiatalok vállalkozóvá válása
A foglalkoztatási problémák tartós megoldásához a vállalkozókon keresztül vezet az út. Ennek tudatában indul az a támogatási konstrukció, amely fiatalok vállalkozóvá válását segíti.
Ne üljön otthon
A nemzetközi piacokon való megjelenés kifizetődő a kis-és középvállalkozások számára.
Kereskedés online
A KKV Akadémia soron következő rendezvényein a webes kereskedés és az e-marketing lesznek a középpontban.
2013-ban is PÉNZ, DE HONNAN?
Újraindul a Piac és Profit ingyenes konferenciasorozata, a mikro-kis- és középvállalkozások számára rendezett ”Pénz, de honnan?”.
Franchise kiállítás Prágában
Február 22-23. között franchise kiállítás kerül megrendezésre a cseh fővárosban. Fókuszban a kisebb méretű vállalkozások.
Évvégéig választhatók az új kisadók
A postahivatalokban zárásig, Ügyfélkapun keresztül december 31. éjfélig lehet választani a kis- és közepes vállalkozások számára bevezetésre kerülő kis-adókat.
Atipikus foglalkoztatás
A rugalmas foglalkoztatás helyzetét vizsgálta a Munka Kisgyermekkel program legújabb kutatása. Magyarországon egyfajta idegenkedés tapasztalható.
Népszerűbbek a plázák
A vásárlók többsége szerint a bevásárlóközpontokban jobban érvényesülnek fogyasztói jogaik, mint az egyéni üzletekben. 80%-uk szívesebben vásárol plázákban.
Generációváltás a kkv-knál
A magyar kis-, és középvállalkozások egyharmada áll generációváltás előtt, de a fiatalok nem szívesen választják a vállalkozói létet.
Hogyan védjük online hírnevünket?
A közösségi oldalak helytelen használata nagymértékben rombolhatja üzletünk megítélését. Íme néhány hasznos tanács,hogy mire kell leginkább odafigyelni.
Hogyan mondja el történetét a médiának
Megjelenés a médiában segít a márka erősítésében és pozitív hatással van a partneri jelentkezésekre és üzletének növekedésére is. Tippek, hogy hogyan közelítsünk a médiához.
Melyik országban érdemes céget vezetni?
A Világbank minden évben rangsorolja a világ országait aszerint, hogy mennyire előnyös a gazdasági környezet cégek alapításához és vezetéséhez.
Milyen termékekről informálódunk leginkább a neten?
A Nielsen felmérése szerint leginkább a szórakoztató elektronika, a háztartási gépek, és az utazások esetében bízzuk vásárlási hajlandóságunkat a világhálón szerzett információinkra.
Mik a jövő húzóágazatai Magyarországon?
Az Assesment Systems felmérése szerint az energetikában és a különböző üzleti szolgáltatásokban található meg a húzóágazattá váláshoz szükséges humán hajtóerő.
Pályázat nemzetközi együttműködéshez
Egy-egy akciócsoport legfeljebb 50 millió forintra pályázhat, de akár több kisebb, vagy egy nagy projekt megvalósítására is nyújthat be pályázatot.
Csökkenő adóterhek
A január 1-től hatályba lépő új adóktól a kkv-k működési feltételeinek javulását, költségterheinek csökkenését, az álláskeresők munkához jutását és a gazdaság tisztulását várja a Kormány.