30 millió kkv a Facebook-on

Előretekintve, Dany Levy elmondta, csapatának kiemelt fókusza a mobilalkalmazások fejlesztése és gyarapítása lesz, ugyanis 19 millió Facebook profillal rendelkező kisvállalkozás aktív mobil eszközön, okostelefonon is.
Szombat
14.06.2014
Jelenleg 30 millió kisvállalkozás van jelen a Facebook közösségi oldalon, amelyek közül 19 millió mobilon is aktív.
 

Dany Levy, a Facebook kisvállalkozásokért felelős igazgatója a hónap elején, egy rendezvényen elmondta, hogy a vállalat közösségi oldala már 30 millió aktív adatlappal rendelkező kisvállalkozást (SMB-t) tömörít. Ez 5 millióval több a tavaly novemberi adathoz képest, amikor a Facebook először kezdte el használni a jelenleg is hatályos, kkv-k besorolására vonatkozó definícióját (korábban ugyanis a Facebook nem számolta azokat az e-kereskedelmi üzleteket, amelyek csak online áruházzal rendelkeztek, üzlethelyiséggel nem).

Előadásában a kisvállalkozásokért felelős igazgató kitért arra, hogy az elmúlt hónapokban a Facebook igyekezett még inkább proaktívnak bizonyulni – kezdetben a kisvállalkozások divízió igazából csak azért létezett, hogy áttekintse és jóváhagyja a reklámhirdetéseket, de „egy jelentős fejlődésen mentek keresztül, egyre szorosabban működnek együtt a kisvállalkozásokkal, és biztosítsanak számukra minden szükséges információt.”

A rendezvényen az újságírók leginkább arra voltak kíváncsiak, miért van az, hogy most már jóval kevesebb embert érnek el a posztok, tartalmak akkor, ha nem fizetünk külön azok kiemeléséért, reklámozásáért. A Facebook ezt a csökkenést hivatalosan a felhasználók és állapotfrissítések, bejegyzések növekvő számának tulajdonította (tehát csak több tartalom versenyzik a felhasználók figyelméért), így nem volt meglepő, hogy Dany Levy is hasonló magyarázattal állt elő.

Azonban, ha ez a trend folytatódik, végül elérhetünk-e arra a pontra, amikor a fizetett hirdetés lesz az egyetlen módja egy vállalkozásnak arra, hogy elérje követőit? A kisvállalkozásokért felelős igazgató elmondta, nehéz megjósolni a jövőt, de azt hangsúlyozta, hogy a Facebook ”csak olyan változtatásokat fog alkalmazni, amivel vonzó marad az emberek számára.” Kiemelte emellett, hogy a Facebook reklámokkal a vállalkozások „akkora, előre kiszámítható közönséget érnek, amekkorát akarnak.” (A cég egyelőre nem adott ki frissített adatokat a Facebook-on hirdető kisvállalkozások számáról, ez a szám novemberben egymillió volt.)

Előretekintve, Dany Levy elmondta, csapatának kiemelt fókusza a mobilalkalmazások fejlesztése és gyarapítása lesz, ugyanis 19 millió Facebook profillal rendelkező kisvállalkozás aktív mobil eszközön, okostelefonon is. 


népszerű a fórumban

Még nem kelt el a Dairy Queen

This is a really very interesting post. I found lots of interesting information form your site. I really like the post and I love to read your post. Keep doing a great work. I...

5 hozzászólás
utolsó 10.08.2018
Még nem kelt el a Dairy Queen

This is a really very interesting post. I found lots of interesting information form your site. I really like the post and I love to read your post. Keep doing a great work. I...

5 hozzászólás
utolsó 10.08.2018
Franchise trendek 2013-ban

Én ezt ajánlom minden franchise tulajdonosnak: http://vendeglatoprogram.com/termekek/franchise-rendszer Sokkal könnyebb lesz vele a franchise üzletek kezelése.

1 hozzászólás
utolsó 04.02.2016
Az értékváltás szükségessége

Idén is megrendezésre kerül a felelősen gondolkodó és cselekvő emberek éves találkozója! A "Magyar Fenntarthatósági Csúcs 2014" konferencia fókuszában a...

1 hozzászólás
utolsó 26.10.2014
Új támogatás innovatív kkv-knak

Az Európai Bizottság szerdán megjelentette a Horizont 2020 keretprogram első pályázati felhívásait!! A pályázati kiírások megtekinthetőek ide kattintva. A Nemzeti...

1 hozzászólás
utolsó 12.07.2014
Fiatal vállalkozók támogatása

Újabb régiókban érhetőek el a fiatalok vállalkozóvá válásának támogatása a konvergencia régiókban című pályázat kitöltőprogramjai! 2014. július 1-én a...

1 hozzászólás
utolsó 01.07.2014
Még gyerekcipőben

A nagy érdeklődésre való tekintettel 2014. január 15-én megrendezésre kerül a HUMÁN-ERŐ-TÉR 2!! Jelentkezési határidő nagyvállalatok és kkv-k számára:...

1 hozzászólás
utolsó 14.12.2013
A hónap végéig nevezhet honlapjával

Kihirdették "Az Év Honlapja" pályázat nyerteseit!! A pályázatra idén 333 nevezés érkezett - a tavalyihoz hasonlóan az idei évben is a legtöbb pályázat a...

1 hozzászólás
utolsó 08.12.2013