Többet olcsóbban, 2 az 1 áráért
Napjainkban az értékesítés egyre fontosabb szerepet játszik a kiskereskedelemben. A nagy játékosoktól megkövetelik az alacsonyabb árakat, így az ügyfelek többet vásárolhatnak kevesebb pénzért. Nem minden cég engedheti meg magának, hogy agresszív árpolitikát folytasson, de vezet más út is az új ügyfelek és hűségük megszerzéséhez, megtartásához.
Boldog óra ("Happy Hours")
Széles körben alkalmazzák a gasztronómiában. Miért ne próbálhatnánk ki más ágazatokban is? A napi működés során minden üzlet esetében vannak időszakok, amikor az értékesítés lelassul. Az egyik módja, ahogyan kitölthetjük ezt az „üresjáratot” az az, hogy promóciós tevékenységet vezetünk be erre az időszakra. Először határozzunk meg egy korlátozott időtartamot (mondjuk 2 óra hossza), valamint a termékek és szolgáltatások körét, amire az akció érvényes. Ezt követően reklámozza a Boldog órákat az interneten: Facebook, hírlevelek, bannerek honlapokon. Jobb ezzel foglalkoztatni az egyébként is fizetett személyzetet, amikor épp nincsenek ügyfelek.
Időjárásfüggő promóció
Amikor az időjárás rosszra fordul, a vásárlók száma is lecsökken. Itt az idő a leárazásra? Sok cég és vállalat gondolkozik így. Például a Rossman vagy az Ikea rossz idő esetén sokszor ad árengedményt az esernyőkre. De érdemes gondolkodni még gumicsizma-kedvezményről, ha cipőbolttal rendelkezünk vagy 10-20 százalékos kedvezményről a kávé- és forróitalokra, ami felmelegíti a vásárlót az esős, havas időben. Kövesse figyelemmel az időjárást és tudni fogja, hogy mikor milyen kedvezményekkel készüljön.
Az ügyfél születésnapja
Ezt az ötletet sok értékesítő használja pizzériákban, éttermekben, illetve boltoknál, ahol egy hűségprogram keretében adatot gyűjtenek a vásárlókról. Egy szimbolikus ajándék-kedvezmény minden vásárlót boldoggá tesz.
Többet kevesebbért
Őshonos jelszó a reklám- és marketing kampányoknál, de van értelme. Sikeresen játszhat a mennyiségekkel, ha jól állítja be a termékek/szolgáltatások árait. Amennyiben sok árut vásárolnak, kevesebbet kell fizetniük. Önön múlik, mikor mennyi kedvezményt ad, de ésszerű keretek között kell tartani.
2 az 1 áráért
Ezt a fajta promóciót általában éttermek és szórakozóhelyek kedvelik, de előszeretettel használják különböző variációit kiskereskedők is: például két termék vásárlása esetén a második csak 1 forint. Ez egy vonzó lehetőség a vásárlók számára, ezért is működik olyan gyakran. Csak arra kell figyelni, hogy jól válasszuk meg a promócióban résztvevő termékek körét. Azoknak minden vásárlás után nyereségesnek kell lenniük.
Forrás: Franchising.pl
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A logó az első, ami eszébe jut az embereknek egy márkáról, éppen ezért fontos, hogy pozitív emlékként megragadjon a vásárlók fejében.
A Waffle House nálunk kevésbé ismert franchise, de a tengeren túl már több, mint 60 éve van a piacon és 2000 éteremmel büszkélkedhet Amerika-szerte. Ám ez a hálózat rendelkezik a legbizarrabb történetekkel, eseményekkel és vendégekkel.
Játék fejlesztésre adta a fejét az amerikai gyorsétterem hálózat egy agyafúrt marketing kampány keretében.
Dollár milliók voltak a számláikon, mégis pazarló életüknek és sikertelen befektetéseiknek köszönhetően mindent elvesztettek.
A jövő reménységeinek kínál segítséget a FIVOSZ és a Fiatal Vállalkozók Hete.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Itthon viszonylag laza jogi környezetben működnek a franchise hálózatok de nyugaton komoly szabályoknak kell megfelelniük.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó MozgásKlinika lehetővé teszi az izületi fájdalmak hatékony, tartós kezelését - többek között ennek is köszönheti a hálózat robbanásszerű növekedését.
népszerű a fórumban
Az értékváltás szükségessége
Idén is megrendezésre kerül a felelősen gondolkodó és cselekvő emberek éves találkozója! A "Magyar Fenntarthatósági Csúcs 2014" konferencia fókuszában a...
Új támogatás innovatív kkv-knak
Az Európai Bizottság szerdán megjelentette a Horizont 2020 keretprogram első pályázati felhívásait!! A pályázati kiírások megtekinthetőek ide kattintva. A Nemzeti...
Fiatal vállalkozók támogatása
Újabb régiókban érhetőek el a fiatalok vállalkozóvá válásának támogatása a konvergencia régiókban című pályázat kitöltőprogramjai! 2014. július 1-én a...
Még gyerekcipőben
A nagy érdeklődésre való tekintettel 2014. január 15-én megrendezésre kerül a HUMÁN-ERŐ-TÉR 2!! Jelentkezési határidő nagyvállalatok és kkv-k számára:...
A hónap végéig nevezhet honlapjával
Kihirdették "Az Év Honlapja" pályázat nyerteseit!! A pályázatra idén 333 nevezés érkezett - a tavalyihoz hasonlóan az idei évben is a legtöbb pályázat a...
Hogyan szakíthat a franchise átadóval?
Kedves Mihály! Általában a franchise vagy belépési díjat az átadott know-how (kézikönyv, képzés, stb.) és védjegyhasználati jog (plusz beletartozhatnak a...
Hogyan szakíthat a franchise átadóval?
Tisztelt Cim! A Fornetti-vel van frenchise szerződésünk amelyet most fel kell mondanunk, mert megszüntetjük az üzletet.A szerződés megkötésekor fizettünk 300000...
Eladó a MosóMedve Wash&Dry
4 MosóMedve Wash&Dry mosoda található Budapesten: III. ker., Pethe Ferenc tér 1. III. ker., Ágoston utca 3. XIII. ker., Kárpát utca 22. XI. ker., Lágymányosi utca...