Összefogás a jövő vállalkozóiért
A Felelős Családi Vállalkozásokért Magyarországon Egyesület (FBN-H) alapvető célként tűzte ki a vállalkozói lét népszerűsítését a hazai fiatalok körében. Több érv is szól a fiatalok kiemelt támogatása mellett. Először is, Magyarországon a 18 – 35 év közöttiek vállalkozói kedve rendkívül alacsony: kevesebb, mint 4 százalékuk indít, vagy tervez saját vállalkozást, mely európai és amerikai viszonylatban is nagyon alacsony szám. Másodszor, a rendszerváltást követően indított családi vállalkozások generációváltás előtt állnak, így szükségszerűvé válik az új generáció felkészítése a tudatos vállalatirányításra és a felelős tulajdonlásra. Ezért, az FBN-H szervezeti összefogás keretében támogatja az ifjúságfejlesztési egyesületek munkáját. Jelenleg a FIVOSZ (Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége), a JAM (Junior Achievement Magyarország) és a MICE (Meszaros International Center of Entrepeneurship) szervezetekkel dolgozik együtt.
Az FBN-H - egyesületről lévén szó – direkt módon nem támogathatja anyagilag az említett alapítványokat. Amiben viszont nagy szerepe lehet a közös cél érdekében, hogy kiterjedt kapcsolatrendszeréből olyan vendégelőadókat kér meg felszólalásra, akik példaképként szolgálhatnak a fiataloknak, ezáltal kézzelfogható perspektívát nyújtva számukra. Ezen felül, helyszínt biztosítanak a fenti szervezeteknek rendezvényeik megvalósításához, valamint felhívják a tagjaik figyelmét a támogatásukra.
Kezdő vállalkozóként célravezető lehet egy franchise rendszerben működő céget alapítani. Amellett, hogy kevesebb kockázattal jár egy már kiépített brand átvétele, kiváló lehetőséget biztosít az egyénnek, hogy megismerje , mivel jár a gyakorlatban egy cég vezetése és ezáltal feltérképezze, hogy saját kvalitásainak megfelelő ágazatban kezdte-e meg részvételét az üzleti életben.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A logó az első, ami eszébe jut az embereknek egy márkáról, éppen ezért fontos, hogy pozitív emlékként megragadjon a vásárlók fejében.
A Waffle House nálunk kevésbé ismert franchise, de a tengeren túl már több, mint 60 éve van a piacon és 2000 éteremmel büszkélkedhet Amerika-szerte. Ám ez a hálózat rendelkezik a legbizarrabb történetekkel, eseményekkel és vendégekkel.
Játék fejlesztésre adta a fejét az amerikai gyorsétterem hálózat egy agyafúrt marketing kampány keretében.
Dollár milliók voltak a számláikon, mégis pazarló életüknek és sikertelen befektetéseiknek köszönhetően mindent elvesztettek.
A jövő reménységeinek kínál segítséget a FIVOSZ és a Fiatal Vállalkozók Hete.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Itthon viszonylag laza jogi környezetben működnek a franchise hálózatok de nyugaton komoly szabályoknak kell megfelelniük.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
népszerű a fórumban
Az értékváltás szükségessége
Idén is megrendezésre kerül a felelősen gondolkodó és cselekvő emberek éves találkozója! A "Magyar Fenntarthatósági Csúcs 2014" konferencia fókuszában a...
Új támogatás innovatív kkv-knak
Az Európai Bizottság szerdán megjelentette a Horizont 2020 keretprogram első pályázati felhívásait!! A pályázati kiírások megtekinthetőek ide kattintva. A Nemzeti...
Fiatal vállalkozók támogatása
Újabb régiókban érhetőek el a fiatalok vállalkozóvá válásának támogatása a konvergencia régiókban című pályázat kitöltőprogramjai! 2014. július 1-én a...
Még gyerekcipőben
A nagy érdeklődésre való tekintettel 2014. január 15-én megrendezésre kerül a HUMÁN-ERŐ-TÉR 2!! Jelentkezési határidő nagyvállalatok és kkv-k számára:...
A hónap végéig nevezhet honlapjával
Kihirdették "Az Év Honlapja" pályázat nyerteseit!! A pályázatra idén 333 nevezés érkezett - a tavalyihoz hasonlóan az idei évben is a legtöbb pályázat a...
Hogyan szakíthat a franchise átadóval?
Kedves Mihály! Általában a franchise vagy belépési díjat az átadott know-how (kézikönyv, képzés, stb.) és védjegyhasználati jog (plusz beletartozhatnak a...
Hogyan szakíthat a franchise átadóval?
Tisztelt Cim! A Fornetti-vel van frenchise szerződésünk amelyet most fel kell mondanunk, mert megszüntetjük az üzletet.A szerződés megkötésekor fizettünk 300000...
Eladó a MosóMedve Wash&Dry
4 MosóMedve Wash&Dry mosoda található Budapesten: III. ker., Pethe Ferenc tér 1. III. ker., Ágoston utca 3. XIII. ker., Kárpát utca 22. XI. ker., Lágymányosi utca...